Kath Skrevet 12. januar 2007 #21 Skrevet 12. januar 2007 Vi skal ha limegrønt og ivory!!! Elsker Limegrønt (det gjør forloveden også )!! Gleder meg sånn
mowgli Skrevet 12. januar 2007 #22 Skrevet 12. januar 2007 Vi skal ha (tror jeg da...) creme, rosa og brunt. Creme duk Rosa enkle roser i lave glass Brune og rosa kubbelys Åååhhhhhhhhhhhhhh herrrreeeggguuuuddd som jeg gleder meg
^me^ Skrevet 12. januar 2007 #23 Skrevet 12. januar 2007 Kanonstilig!!! Skal du pynte lysene og lage invitasjonene selv eller bestille? Kaka må være noe av det lekreste jeg har sett.... hvor bestiller du den? ← jeg kommer nok til og bestille invitasjonene, resten får jeg gjort selv, jeg har en tante som jobber som kakelager og er utdannet i usa til og lage slike kaker
mowgli Skrevet 12. januar 2007 #24 Skrevet 12. januar 2007 jeg kommer nok til og bestille invitasjonene, resten får jeg gjort selv, jeg har en tante som jobber som kakelager og er utdannet i usa til og lage slike kaker ← Så kjekt! Hva slags fyll er det inni kaka?
Gjest Scaphoid Skrevet 12. januar 2007 #25 Skrevet 12. januar 2007 Her er en link som viser hvordan vi ser for oss bordet ferdig pyntet (men vi skal ha bryllupet innendørs da): http://www.dbas.no/Bryllupstips/smls_borde...ets_bryllup.asp
^me^ Skrevet 12. januar 2007 #26 Skrevet 12. januar 2007 vi velger selv hva som skal være inni kaka, vi bare spør pent om hun kan lage kaka slik utpå. jeg er glad i sjokoladekake, han er glad i vaniljekake, må vi velge eller kan vi ha det i forskjellige etasjer?
xia Skrevet 12. januar 2007 #27 Skrevet 12. januar 2007 Vi går for høstfarger. Rødt, litt orange, gull.. sammen med ivory. Borddekkinga er ikke helt planlagt enda, men det kommer det kommer!
naley Skrevet 13. januar 2007 #28 Skrevet 13. januar 2007 limegrønt og knall orange, og selvfølgelig hvitt :-) i tillegg sommerfugeltema
Lassie Skrevet 13. januar 2007 #29 Skrevet 13. januar 2007 Vi hadde hvitt og lyseblått. Litt grønt på blomstene naturligvis, men det var alt som var grønt.
Ninakanin Skrevet 13. januar 2007 #30 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har egentlig ikke bestemt meg helt ennå, men noe isblått blir naturlig da jeg skal gifte meg på vinteren!
Gjest niomi Skrevet 13. januar 2007 #31 Skrevet 13. januar 2007 ^me^: Tror det er det stiligste jeg har sett! Veldig utradisjonelt, da, og veldig kult!
^me^ Skrevet 13. januar 2007 #32 Skrevet 13. januar 2007 (endret) bra at dere andre likte det jeg har sett litt på invitasjoner som inspirasjon til menyen og slikt. håper på og få menyen noe lunde slik eller slik ut Endret 13. januar 2007 av ^me^
*Emma* Skrevet 13. januar 2007 #33 Skrevet 13. januar 2007 Me - hvis hun som skal lage kaken er amerikansk er det heltsikkert ikkenoe problem å ha flere smaker. I USA har "alle" ulik smak på lagene i kaken sin og ulikt fyll i hver etasje. Stilige invitasjoner/menyer - jeg likte best den første. Veldig amerikansk -kjenner igjen både kakestilen og invitasjonenefra de amerikanskeforummene jeg er på.
Majabeth Skrevet 13. januar 2007 #34 Skrevet 13. januar 2007 Vi hadde hvitt og lyseblått. Litt grønt på blomstene naturligvis, men det var alt som var grønt. ← Vi skal også ha hvitt og lyseblått. Og regner med at det blir vanskelig å unngå grønt i blomstene...Men det blir nok bra!
Brudeberta70 Skrevet 13. januar 2007 #35 Skrevet 13. januar 2007 Vi skal ha (tror jeg da...) creme, rosa og brunt. Creme duk Rosa enkle roser i lave glass Brune og rosa kubbelys Åååhhhhhhhhhhhhhh herrrreeeggguuuuddd som jeg gleder meg ← Dette var min smak ja! Har også tenkt i denne sjangeren. Men har lyst på glass med sånne dråper og flytelys oppi. Får se
Maxine Grey Skrevet 13. januar 2007 #36 Skrevet 13. januar 2007 jeg skal ha dette og denne. og kjolen min ser slik ut invitasjonen min ser slik ut. , bare i hvit og svart. og kaka ser slik ut. hvitt og svart ← *imponert* skikkelig stilig
Maxine Grey Skrevet 13. januar 2007 #37 Skrevet 13. januar 2007 bra at dere andre likte det jeg har sett litt på invitasjoner som inspirasjon til menyen og slikt. håper på og få menyen noe lunde slik eller slik ut ← den første var stiligst ...
^me^ Skrevet 13. januar 2007 #38 Skrevet 13. januar 2007 takk for tilbakemeldinger! tanten min ER ikke amerikansk men har tatt kurs i chicago og lært og lage "amerikanske" kaker. tror kansje det var flere typer i min brors bryllups da hun lagde bryllupskaka deres :klø: jeg var 12 år da de giftet seg så kakekunst var ikke helt det som jeg brydde meg mest om da..må spørre dem. det er noe som trekker i begge invitasjonene her altså..klarer ikke og gi slipp på den andre varianten heller, men den første er nærmere themet mitt med den svarte sløyfa lixom... oj...jeg bare sporer av her jeg..heh..beklager..
Pinki Skrevet 16. januar 2007 #39 Skrevet 16. januar 2007 Vi skal ha kremhvit og mørkeblått. Her er link til stoffet vi skal pynte med på bordet... Er riktignok litt mørkere i virkeligheten....okei velg mørk blå i rullegardinen, der d står oransje Sarita - Ikea ← Den var fin!! Vi skal ha lime og rosa som farger, i tillegg til hvitt da. Kanskje det gjør seg med en slik tynn duk over i lime? Må kjøpe en rull og teste....!!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 17. januar 2007 #40 Skrevet 17. januar 2007 Vi skal ha hvit, gammelrosa, beige og lys brun. Mange farger, men alle går så pent sammen. Veldig romantisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå