koozejinta Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Dette er en tråd for oss som nettopp skal begynne i en ny jobb (hvis det er flere av oss på dette tidspunkt), og som er blitt søkk forkjølet med feber!!! hehe, høres ut som en skikkelig synd på meg selv tråd:) og det er det også!!!hehe Jeg skal snart begynne i ny jobb, og er under opplæring, i dag våknet jeg med feber, hoster, nyser, snufser og det som hører med. Jeg skulle på jobb, æsj, hadde ikke lyst, men opplæringen min er viktig synes jeg, så jeg dro i veien!! Var der fra halv åtte og til klokken ti, da måtte jeg bare dra hjem, føler meg rett og slett som en utedo på godt norsk;) Men jeg vil ikke være syk akkuratt nå!!Har ikke tid!!! Ha fri imorgen, men mer opplæring i helgen, så er best jeg er frisk til da!!!Ligger her under ullpleddet mitt og fryser! Flere som har havnet i samme situasjon!?Opplæringen i denne jobben jeg skal begynne i er veldig viktig, så synes dette er så dumt!! Håper kanskje på litt sympati fra andre her, og kanskje tips til ting jeg kan gjøre for å bli frisk! hehe, nei nå er jeg skikkelig synd på meg selv menneske:) Klem, nys, host og snufs fra meg:)
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 C-vitaminer, og paracet og nesespray for å fjerne den verste tette og slappe følelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå