Gjest trist27 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Jeg elsker kjærsten min , men jeg har ikke sexlyst lengre. Hva er det som skjer ? Vi har alltid hatt et supert sexliv, men de siste halvåret har det bare blitt mindre og mindre sex , kanskje to ganger i månden eller slik. Problemet er at jeg har rett og slett ikke sexlyst lengre Hva kan gjøres , noe som har opplevd lingnede og har noen gode råd som funket for dere ? Nå skal det faktisk sies at kjærsten min også har mistet sexlysten , men han sier at det er kun pga min manglene sexlyst , jeg vet rett og slett ikke hvorfor jeg ikke eier mine naturlige lyster lengre? Hjelp! ! !
Gjest Shayla Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hvis du går på P piller kan dette være årsaken. Hvsi ikke ville jeg rådført meg med legen min.
Colargol Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Kan jo være drøssevis av grunner. Alltid vanskelig å kunne prøve å svare når man ikke vet noe om deg, livet ditt og forholdet deres. Men noen forslag til hva som kan senke lysten skal man da altids greie å få til: *P-piller og annen prevansjon med hormoner i *Medisin med bivirkninger som faktisk gir deg mindre lyst *Stress, hektisk hverdag *Problemer(-og bagateller) med familie, venner, kjæreste som gjør at man ikke klarer å slappe av i kroppen, (tenker for mye) *Stress, hektisk hverdag med jobb, skole ol *For lite vitaminer, fiber osv. i kostholdet (energi) *Dårlig selvtillit Dette med medisiner og p-piller er noe som mange opplever. Les innholdfortegnelsen om du går på noe, -lavere sexlyst står nemlig ofte oppgitt som en bivirkning.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Hvis du går på P piller kan dette være årsaken. Hvsi ikke ville jeg rådført meg med legen min. ← Desverre er tar jeg ikke p-piller, så det må være noe annet Begynner nesten å bli redd for at jeg er alvorlig syk jeg.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 :smile: Hei. Har du tenkt på hvordan forholdet ditt er? Har dere noen problemer eller noe som ligger å ulmer under overflaten? Psykiske problemer? Jobbrelaterte problemer? Andre familie problemer?? Eller har du rett og slett ikke lyst på mannen din?? Bare slenger ut no her jeg nå altså....
Gjest trist27 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 :smile: Hei. Har du tenkt på hvordan forholdet ditt er? Har dere noen problemer eller noe som ligger å ulmer under overflaten? Psykiske problemer? Jobbrelaterte problemer? Andre familie problemer?? Eller har du rett og slett ikke lyst på mannen din?? Bare slenger ut no her jeg nå altså.... ← Hei, det som er rart er vel at jeg synes alt er fint , ikke helt rosenrødt altså, men helt fint. Synes at sexen vi har er helt super , men det er så skjeldent. Jeg er bare så veldig lite kåt blitt. Jeg tror faktisk grunnen til at forholdet ikke er rosenrødt faktisk er pga. manglende sex Og nå har det gått så langt at kjærsten også har mista all sexlyst , han har ikke prøvd seg på over 3 uker. Det er nesten slik at jeg håper jeg har en sykdom, bare ta en pille så er alt bare nice and dandy igjen. Bare lurer på om noen har opplevd noe lingnende og kommet seg på rett kjøl igjen?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil bare si at jeg sliter med akkurat det samme. Vi har et supert forhold ellers, vi elsker hverandre og skal gifte oss til sommeren. Men når det gjelder sex, har vi alltid slitt. Når vi først har sex, er det veldig bra. Men det tar så utrolig lang tid før jeg tenner. Jeg har rett og slett ikke lyst på han. Jeg kjenner ikke den sitrende og kåte følelsen i kroppen som jeg av og til får når jeg leser erotiske noveller. Men jeg elsker han jo, og har funnet en så utrolig flott mann. Han er frustrert og føler seg såret for alle disse gangene jeg avviser han. Han føler seg misslykket fordi han ikke klarer å tilfredsstille han. På en måte tenker jeg at det er en kombinasjon...jeg er nok ikke så enkel å tenne, men opplever kanskje at han ikke helt klarer å trykke på de rette knappene, selv etter veiledning fra meg. Men sånn som det er blitt nå så er ikke det så rart heller. Jeg hadde vært kjempenervøs og redd for å drite meg ut, hadde jeg vært han. Vi snakker om det, og vi er like frustrerte begge to. Jeg vil gjerne ha lyst, men jeg har det bare ikke. Vi vurderer veldig å få profesjonell hjelp hos f.eks en sexolog nå. Jeg er redd for at dette bare vil bli verre og at det tilslutt ødelegger forholdet vårt. Alt annet er så bra...men denne ene lille viktige tingen ødelegger. SÅ....egentlig ikke noe svar på det du spør om. Men vi er flere i samme båt.. Og kanskje kan en sexolog være noe for dere også? Anbefaler en titt på www.sexologen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå