Tussi Skrevet 26. mars 2002 #1 Skrevet 26. mars 2002 Hei! ER gravid for første gang, og er veldig glad for det. Er 6 uker (og 2 dager..)på vei og har nettopp oppdaget dette forumet. Veldig ok å lese om andres erfaringer. Det jeg lurer litt på er hvor vanlig det er å blø litt under svangerskapet. Kan det være spontanabort når man blør litt en dag for så at det stopper opp? Det har skjedd med meg 3 ganger i løpet av de siste 2 ukene. Blør man mye med en gang når man spontanaborterer? Slitsomt å ikke vite om det går bra..
Gjest Lottemor Skrevet 26. mars 2002 #2 Skrevet 26. mars 2002 Du bør kontakte lege hvis du har blødning under svangerskapet, Det kan vere ingenting og så kan det vere noe å ta hensyn til.... Det kan vere morkaken som ligger forand åpningen ol.... Og når det gjelder spontanabort så er det ikke alltid mann blør mye.... En venninne av meg gikk og bløde like mye som vet menstrusjon i 14 dager før hun gikk til lege og da viste det seg at fostere hadde vert død i de 14 dagene men kroppen hadde ikke klart å kvitte seg med det.... Så jeg råder deg på det sterkeste å gå til legen..... Det er bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite.... Det er sikkert ingenting,men for sikerhets skyld.... Klem fra12
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #3 Skrevet 26. mars 2002 Du bør få sjekka dette hos legen din!! -Ellers kan jeg fortelle at jeg blødde i de 4 første mnd av mitt svangerskp, tre ganger så kraftig at jeg trodde jeg aborterte, sikkelige klumper og greier, resten av tiden var det som en sikkelig mens. Men, det gikk bra, og gutten er snart 2 år! -Lurt å få det sjekka, tilfelle det er noe galt, så slipper du å bruke krefter på å tenke på det.
Tussi Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2002 Ringte legen etter andre blødning, men fikk beskjed om at det er helt vanlig å blø litt i begynnelsen og at det derfor ikke var nødvendig å undersøke det. Ble ikke så mye mer beroliget av det, men...Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å vente litt til da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå