Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg roper hurra den dagen du slutter å kverne

Endret av Gamle Alex
Skrevet

Ja, tenke seg til. En ting er at innvandringspolitikken er fullstendig på trynet. Men mannen har freidighet nok til å fortelle oss det også.

Skrevet

Er det ikke galskap å rope hurra for det sivilisasjonssammenstøtet som innvandringspolitikken bringer til vårt hjem? Hva tror du skjer i Europa etter hvert som muslimene innen få tiår blir i flertall i en rekke sentrale europeiske land?

Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)
Er det ikke galskap å rope hurra for det sivilisasjonssammenstøtet som innvandringspolitikken bringer til vårt hjem? Hva tror du skjer i Europa etter hvert som muslimene innen få tiår blir i flertall i en rekke sentrale europeiske land?

Vi blir invadert av dårlig pakistansk pop-musikk, og filmer fra "Bollywood" med samleiescener som bare viser solnedgang og soloppgang.

Endret av Kaffomann
Skrevet
Vi blir invadert av dårlig pakistansk pop-musikk, og filmer fra "Bollywood" med samleiescener som bare viser solnedgang og soloppgang.

Og hva med de dårlige side effektene da?

Skrevet

La oss for all del heller snakke om Bollywood, som for øvrig er indisk, framfor den sivilisasjonskonflikten som følger med islam.

Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)
La oss for all del heller snakke om Bollywood, som for øvrig er indisk, framfor den sivilisasjonskonflikten som følger med islam.

Bollywod er svært populært også i muslimske land.

Forøvrig enig at muslimer bør følge kjekk, norsk ungdom.

Endret av Kaffomann
Skrevet

30% av indiere er muslimer.

Gjest Kaffomann
Skrevet
30% av indiere er muslimer.

For all del, ikke nyanser verden! Det kan bli komplisert og sånn.

Skrevet

Jeg har begynt å få øynen opp for invandringspolitikken i Norge og ellers i Europa. Jeg føler selv at jeg er et medmenneske og vil gjerne hjelpe mennesker i nød, men føler at vi på langt vei er på feil spor med denne snillismen vår. Jeg tror at vi forstår oss ihjel på alt for mange problemstillinger som har med invanding å gjøre og snakker problemer ihjel stedet for å handle. Jeg ser også at de fleste av oss er redd for å bli forvekslet med rasisme, derfor tier vi.

Skrevet
Bollywod er svært populært også i muslimske land.

Det ekstremt etnosentriske Bollywood er bare populært blant folk som har etnisk tilhørighet til folkeslagen i og rundt India/Pakistan. Noe som demonstrerer hvor tåpelig det er, å hevde at det å være norsk, eller pakistansk for den saks skyld, bare er snakk om et stykke papir.

Forøvrig enig at muslimer bør følge kjekk, norsk ungdom.

På hvilken måte mener du dette kan sammenlignes med den sivilisasjonskonflikten som følger med islam?

Skrevet
Jeg har begynt å få øynen opp for invandringspolitikken i Norge og ellers i Europa. Jeg ser også at de fleste av oss er redd for å bli forvekslet med rasisme, derfor tier vi.

Det finnes ingen som er mer politisk undertrykt enn innvandringsmotstandere i den germanske verden. Innvandringstilhengerne bruker aktivt rasismestempelet for å kue kritikk av politikken sin.

Gjest Kaffomann
Skrevet
På hvilken måte mener du dette kan sammenlignes med den sivilisasjonskonflikten som følger med islam?

Strengt tatt var ikke "sivilisasjonskonfliktetn" mellom de to sakene så stor. De kjemper samme sak, bare på hver sin side. Den ene siden har du til gangs vist at du støtter på KG. Både av at arbeiderklassen har rett til å knivstikke undertrykkere og legitimerer blonde menns rasistiske tilrop.

Skrevet (endret)
Strengt tatt var ikke "sivilisasjonskonfliktetn" mellom de to sakene så stor. De kjemper samme sak, bare på hver sin side.

Dimensjonene over de to sakene er jo uendelig store i forskjell. Den ene siden representeres av utstøtte guttevalper. Den andre representeres av internasjonale nettverk med mektige finansielle krefter i ryggen. Her mener jeg du bare viser hvor enormt store ideologiske skylapper innvandringstilhengerne er utstyrt med.

Både av at arbeiderklassen har rett til å knivstikke undertrykkere og legitimerer blonde menns rasistiske tilrop.

For det første ønsker jeg slett ikke å legitimere rasistiske tilrop. Jeg ønsker å bevare nordmenns etniske, kulturelle, politiske og økonomiske kontroll med Norge.

For det andre har jeg ikke hevdet at arbeiderklassen har rett til å knivstikke de øvre klasser. Jeg har bare uttrykt forståelse dersom de ønsker å gjøre dette. Og, vil jeg legge til, særskilt dersom det dreier seg om innvandringstilhengere som tjener penger på arbeidskraft i arbeidsmarkedets nedre sjikt. Overfor de sistnevnte, derimot, vil jeg oppfordre arbeiderklassen på det sterkeste å ty til dødelig vold mot.

Endret av Bønna
Skrevet
Jeg har begynt å få øynen opp for invandringspolitikken i Norge og ellers i Europa. Jeg føler selv at jeg er et medmenneske og vil gjerne hjelpe mennesker i nød, men føler at vi på langt vei er på feil spor med denne snillismen vår. Jeg tror at vi forstår oss ihjel på alt for mange problemstillinger som har med invanding å gjøre og snakker problemer ihjel stedet for å handle. Jeg ser også at de fleste av oss er redd for å bli forvekslet med rasisme, derfor tier vi.

Som om jeg skulle sagt det selv. Man behøver ikke være rasist for å stille en del kritiske spørsmål. Får man gode svar, så greit nok, ikke noe er bedre enn det.

Vi er et lite land, vi har drøyt 5mill innbyggere, litt mer enn halvparten av Londons innbyggertall, som var 8mill sist jeg sjekket det.

Jeg er redd dette kan gjøre oss litt sårbare på sikt, og jeg tror det kan være lurt å tenke litt videre.

Greit å være snill og skulle hjelpe andre, men skal det gå på bekostning av oss selv?

Skrevet (endret)

..

Endret av Bønna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...