Gå til innhold

hva betaler dere for band eller trubadur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aller helst vil vi ha et band som er litt sprekt. ikke no svigermorband ;) men som både kan trøkke på litt men som også kan spille mange ålreite og moderne selskapslåter.

men finner i en eller to trubadurer som kan dra igang noe bra så gjerne det.

Skjønner at det ofte blir litt dyrt. er ikke veldig intr i å betale mer enn 6000,-

er det mulig?

hva betaler dere for deres band/live musikk?hvor mange timer?

noen som har tips til musikanter/band i lillehammertraktene? (oppland/hedmark)

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har forstått skal DJen vår ha 4000. Han har mange plater og i kan også gi innspill til våre favoritter!

Skrevet

Vi betaler 6000,- for 2 stykker som spiller litt av hvert. Har hørt de flere ganger før, og gleder meg veldig!

Skrevet

Dersom de kan de som vi ønsker blir det 6000 kr. Da er det to stk som spiller ganske rocka og bra musikk. Dersom vi ikke hadde tatt direkte kontakt med gutta, men tatt det gjennom bookingbyrået, måtte vi ha betalt 8000. Derfor, ring direkte til musikerne så kan du spare noen kroner.

Skrevet

Vi skal ha DJ, ble vel 4500 for 4 eller 5 timer tror jeg.

Bestemt oss for det, i og med at vi ikke visste om noe bra band. Nå får vi høre akkuart den musikken vi vil.

Skrevet

Vi skal ha enmannsorkester, men jeg aner virkelig ikke hva det koster. Det er min far som har vært ute på egen hånd og ordnet med dette og betaler for det. Håper bare det blir bra, men jeg vet at "spillemannen" er en knakende kjekk og allsidig kar, så jeg satset på at vi får det kjekt.... Egentlig hadde vi tenkt å lage oss en spilleliste med musikk vi liker, for vi hadde ikke råd til å legge inn levende musikk i budsjettet. Så selv om vi skal ha levende musikk, så kan jeg ikke hjelpe deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...