Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal CB`en være før du har tissa på dem?

På testen jeg tok idag var kontrollsteken fullt synlig, kan ikke huske det har vært det før.

Skulle nemlig ta en ny test idag etter at streken for riktig utført test ikke kom opp igår :roll: Eller dvs den kom opp etter at jeg dyppen testen i urin en gang til, men vet ikke om man kan det egentlig. Da kom det i tillegg opp et gravidkryss, som så forsvant igjen...

Vi er ikke prøvere og har heller ikke slurva med prevensjon, så jeg blir ikke skuffa om jeg ikke er gravid. Men jeg føler meg sånn rar og annerledes som når jeg var gravid med sønnen min. Vil vite om jeg kan ta meg et glass vin med god samvittighet! Kan jeg det eller bør jeg teste enda en gang?? De er jo så dyre disse testene :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva vi sier her, så må du avgjøre om du virkelig klarer å nyte det vinglasset ordentlig før du er helt sikker selv. Klarer du det? Hvis ikke ville jeg tatt en test til, selvom det går bort litt penger.....

Skrevet

Jeg vet, og det er nok akkurat det jeg ikke klarer...

Har forresten skrevet en mail og spurt ang testen nå.

Skrevet (endret)

Har fått svar alt, kjempe god service :)

Og så ser jeg at jeg har skrevet feil i første innlegg. Det var ikke kontrollstreken som var synlig, men en vannrett strek resultatvinduet ;)

Svar på mail:

På enkelte tester er det mulig å se en vannrett (-) strek i resultatvinduet også før testen utføres. Dette vil ikke påvirke ditt resultat. Sender deg for sikkerhets skyld en ny test med posten i dag.

Endret av Brudulja
Skrevet
Har fått svar alt, kjempe god service :)

Og så ser jeg at jeg har skrevet feil i første innlegg. Det var ikke kontrollstreken som var synlig, men en loddrett strek i resultatvinduet ;)

Svar på mail:

På enkelte tester er det mulig å se en vannrett (-) strek i resultatvinduet også før testen utføres. Dette vil ikke påvirke ditt resultat. Sender deg for sikkerhets skyld en ny test med posten i dag.

En loddrett strek i resultatvinduet allerede før du tok testen?

Dæven!

Skrevet

Detta begynner å bli flaut - jeg mente en vannrett strek selvsagt :sjenert:

Jeg får skylde på at jeg er veldig trøtt om dagen siden lillegutt holder meg mye våken om nettene, så kanskje bra at det ikke kommer en til hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...