Gå til innhold

Ferie krise!!

Linee

Anbefalte innlegg

Planlegger en liten ferie til sommeren med samboeren min, har vært sammen et par år, men aldri vært på utenlandsferie sammen før.. vi har snakket litt om det, men klarer ikke å bli enige om hvor vi skal reise!! Det kan ikke være et alt for varmt sted (dvs ikke over 25 grader..) og det skal heller ikke være så altfor dyrt, for det er bare jeg som får feriepenger i år.. Men hvor i all verden skal vi reise?? Tar med STOR glede i mot forslag og ideer fra dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

På den franske rivieraen er det jo mye å finne på. Hvis den ene vil se på ting og den andre vil ligge på stranden kan dere jo kompromisse annen hver dag. Det er jo mulig å komme dit på mange måter - bil, tog, fly, så det bør ikke bli dyrt. Og jeg regner med at det er bosteder i alle prisklasser der.

Jeg og mannen min var der når vi hadde vært sammen knapt ett år, og det gikk helt fint! Husker dessverre ikke hva vi betalte, men vi tok en pakketur til Nice med Star Tour. Men det er jo mange små og store steder å bo der nede, og jeg tror du kan finne mye på nettet.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke er avhengig av å reise i høysesongen, kan dere jo ta en "hoppe på tur". Da får dere det mye billigere og det er ikke den varmeste tiden i de sydlig strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggsekktur i Hellas!! Høres kanskje ikke så romantisk ut når jeg skriver det her, men det er en fin opplevelse. Og billig er det også!

Uansett,lykke til med valg av sted :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...