Gå til innhold

Hva koster deres lokale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har set et sted som er aktuelt, og prisen er her 6000,-. Da ha vi lokale fredag til søndag,for pynting fredagen og rydding søndagen. Da inkl det duker.

De koster 2500,- for et døgn.

Hvordan lige dette i pris? vanlig?

bare nysgjerrig og må spørre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi betaler 3 000,- fra fredag til søndagsettermiddag. Da er det kun lokalet. Grei og overkommelig pris :)

Endret av lottabrud
Skrevet

Vi betaler vel noe over 4000.

Dette er et museum. så betaler ikke noe for å pynte i museets åpningstid. Men må det hvis vi skal bli utover kvelden. (Det håper jeg egentlig at vi slipper siden det sikkert er nok annet å tenke på da ;) )

Skrevet

Vi betaler 2300 kr, pluss ev 500 kr for vask. Da har vi lokalet fra fredag til søndag. :)

Skrevet

Vi betaler 3000kr for leie av et samfunnshus, da har vi det tilgjengelig i fra fredag til søndag og vasking er inkludert. Synes dette er en grei pris.

Skrevet

Vi betaler 3500 for lokalet fredag til søndag inkl vask.

Jeg tror det er vanskelig å si hva som er "vanlig" og "god" pris på lokalet uten å vite noe om beliggenhet (både hvor i landet og hvor sentralt det liggger i den byen/tettstedet bryllupet feires). Hvilket type lokale er jo også av betydning: samfunnshus, gymsal, frimurerlogen etc. Store forskjeller her vil jeg tro.

Skrevet

Vi betaler 2700; for leie av lokalet fra fredag til søndag, inkl. vask. Da har vi fått leie 2 romslige etasjer med storkjøkken og egne rom med garderober. Har fått en kjempegrei pris da dette er en herskapelig villa/gård fra 1700- tallet og er renovert i den opprinnelige stilen med spisesal, "røkesalong" og en stor peisestue.

Ikke lenge til nå!!!! Gleder meg sånn !!! ;)

Skrevet

Hei igjen og takk for svar.

Jeg ser at vårt lokale ligger over alle deres priser. Det er et gammelt vertshus. Huset er et helt vanlig hus, ser ut som et vanlig hus. Beliggenheten er pen, ,men litt upraktisk. Ca et kvarters kjøring fra LIllehammer. Men jeg tror ikke det er veldig mange andre sånne lokaler i Lillehammertraktene derfor tror jeg de kan seg sånn betalt for det. De fleste andre steder er enten med meny, eller så er lokalene ikke så pene. (mer samfunnshus uten stil, og vi vil gjerne ha noe som er litt pent da.. jaja kresen og vet du)

Skrevet
Vi betaler 2700; for leie av lokalet fra fredag til søndag, inkl. vask. Da har vi fått leie 2 romslige etasjer med storkjøkken og egne rom med garderober. Har fått en kjempegrei pris da dette er en herskapelig villa/gård fra 1700- tallet og er renovert i den opprinnelige stilen med spisesal, "røkesalong" og en stor peisestue.

Ikke lenge til nå!!!! Gleder meg sånn !!! ;)

Hvor i landet er dette da? Høres veldig fint ut. Lykke til!!

Skrevet

Vi betaler 2500 kr for leie av nyoppusset grendehus fra torsdag/fredag til søndag, med vasking. Vel og merke i Nord-Trøndelag.

Synes det hørtes litt dyrt ut med 6000 kr, men du må kanskje ut med det for en oppgradering fra sammfunnshus e.l.

Mvh Gifteklar:)

Skrevet (endret)

Heldiggriser dere som faar herskapshus til ca. 3000! Vi kommer til aa betale mye mer. Dyrt, men fantastisk lokale i Oslo saa det trekker vel kanskje prisen opp.

Endret av Mia78
Skrevet
Heldiggriser dere som faar herskapshus til ca. 3000! Vi kommer til aa betale mye mer. Dyrt, men fantastisk lokale i Oslo saa det trekker vel kanskje prisen opp.

Hvor i Oslo har dere funnet lokale hen? Ser ut som vi ender opp med et dyrt et selv... Er så vanskelig å finne lokale til 85 pers til middag og 120 totalt til fest...

Skrevet
Hvor i landet er dette da? Høres veldig fint ut. Lykke til!!

Hei!

Dette lokalet ligger i Grenlandsdistriktet ( tettsted ) i Telemark. Er veldig fint synes vi! Veldig fornøyd!

Tusen takk for lykkeønskningen :ler:

Skrevet

Jøss, så rimelig dere får det!

Vi gifter oss rett ved Oslo, så da blir det fort mye dyrere..

Vi betaler 6000,- for lokalet fra kl 10-03 :forvirret:

Hvis ingen andre leier det den helga kan vi ha det fra fredag til søndag, men det får vi ikke vite før maks to uker i forveien.

Og den prisen er kun for lokale og servise, duker osv kan de ordne for tillegg i pris.

Skrevet

SMULAN?

skal du gifte på villa fløyen eller odd fellow? der er det så fint ;) godt valg!

Skrevet
SMULAN?

skal du gifte på villa fløyen eller odd fellow? der er det så fint ;) godt valg!

Jeg tror nok ikke det er det... de er mye dyrere... På Odd Fellow koster det ihvertfall kr. 3500,- pr. døgn. Villa Fløyen er dyrere.

• 2 uker senere...
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Vi leter etter lokaler i disse dager. Fikk beskjed fra det ene stedet om at de begynner å bli booka for våren/sommeren 2008. Syns det er litt tullete å bestille så tidlig, men må vel det vi og.

Et sted vi har sett på, koster 4700. Tror vi da får ha det hele helga. Det er på Østlandet, og er et gammelt verneverdig hus som jeg har et forhold til fra jeg var liten. Det ligger i gåavstand til kirka, så veldig praktisk sånn sett.

Hm, usikker på hvor mye vi vil legge i dette, da vi egentlig ble enige om å gjøre ting så billig som mulig. Men ser jo at det er en høyere pris enn hva flere av dere andre betaler.

Skrevet
Vi leter etter lokaler i disse dager. Fikk beskjed fra det ene stedet om at de begynner å bli booka for våren/sommeren 2008. Syns det er litt tullete å bestille så tidlig, men må vel det vi og.

Et sted vi har sett på, koster 4700. Tror vi da får ha det hele helga. Det er på Østlandet, og er et gammelt verneverdig hus som jeg har et forhold til fra jeg var liten. Det ligger i gåavstand til kirka, så veldig praktisk sånn sett.

Hm, usikker på hvor mye vi vil legge i dette, da vi egentlig ble enige om å gjøre ting så billig som mulig. Men ser jo at det er en høyere pris enn hva flere av dere andre betaler.

Jeg kunne også fått MYE billigere lokale enn jeg har valgt. Men jeg skal bare (håper jeg ;) ) gifte meg en gang, da vil jeg ha et litt spesielt lokale. Betaler heller et par tusen ekstra for å få en flott rammen enn et gammelt, slitent bygdehus. Men det kommer selvfølgelig an på hvor mye en har å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...