Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan legger dere solpudder? med sirkulære bevegelser f.eks eller...? Og hvilke områder i ansiktet får mest pudder? Legger dere ned mot hals? Bruker dere solpudderet til rouge og øyeskygge av og til?

fortell da...

Har nemlig sett utallige eksempler på folk som legger solpudder sånn at de ser "skitne" ut... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker solpudderet som en rouge. Har kun litt i kinnene.

Bruker Guerlain solpudder og er veldig fornøyd med dette.

Skrevet

Jeg tror det kommer veldig an på hva slags redskap man bruker. Alle børster er ikke like gode. Eller så tror jeg størrelsen har noe å si. En stor myk kost fordeler pudderet bedre så det ikke blir kladdete og ser skittent ut.

Om sommeren bruker jeg det for å få ekstra glød i kinnene, pannen nesen og haken (der hvor solen treffer).

Skrevet

Legger det bare på kinnbena, jeg. På sommeren kan jeg heller legge det i pannen og på nesa også. :)

Bruker YSL sitt. Er kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg bruker Guerlain sitt, og børster lett over panne, nese, hake og kinnbein. Men det viktigste for at det ikke skal se skittent ut er at fargen er riktig.

Gjest Deception
Skrevet

Har nemlig sett utallige eksempler på folk som legger solpudder sånn at de ser "skitne" ut... ;)

Da har de feil/for mørk farge til hudtonen sin.

Skrevet

Synes det ser rart ut å bare ha solpudder på kinnene. Kanskje jeg ikke kler helt den fargen som rouge. Bruker det på kinnene, pannen, haken og nesen.

Skrevet

Jegbruker STOR børste, og børster lett over kinn, panne, hake og litt på nesen.

Noen ganger børster jeg ned over halsen.

Skrevet

Ja, er viktig å ha stor børste. Har en stor børste fra Clinique.

Skrevet

Jeg bruker stor kost, og børster lett over hele ansiktet (ikke bruk mye), og litt nedover halsen og litt på ørene. deretter går jeg over kinnben, med litt mer farge på en mindre kost. Da blir det naturlig og pent. Fargen er veldig viktig for fint resultat!

Skrevet

Jeg gjør som GoldenGlow. Har et nokså lyst pudder, så det skal mye til før det blir for mye.

Skrevet

Jeg bruker Guerlains solpudder og børsten som er beregnet til dette pudderet. Børster det lett over hele ansiktet for å få en frisk farge og glød. Jeg digger dette pudderet. Det gjør at jeg slipper å se ut som et lik i vinterhalvåret. :)

Bruker i tillegg litt rouge fra Helena Rubinstein i kinnene.

Skrevet

lourdes: Snodig...akkurat som meg jo! Hele ansiktet, veldg lett...har lyst solpudder så blir ikke feil..også rett på HRs rouge :)

Gjest Leiababe
Skrevet

Jeg børster også litt over hele ansiktet og litt nedover halsen for at det skal se naturlig ut. Har et ganske lyst solpudder, så har aldri opplevd at det blir for mye egentlig..

Skrevet

Jeg bruker Estée Lauder sitt tofargede solpudder.

Hele pudderet bruker jeg i kinnene/ på kinnbena, mens kun den lyseste delen bruker jeg så vidt det er på nesetipp, hake og litt i panna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...