Gjest Deception Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Er det noen som vet prisen på Mulberry Bayswater? Takk
Gjest Blanca Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jaha, så tiden er kommet for å gå til anskaffelse, nå ? Har lyst på en Mulberryveske selv, får se når feriepengene kommer. Endret 11. januar 2007 av Blanca
Gjest Deception Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Jaha, så tiden er kommet for å gå til anskaffelse, nå ? Har lyst på en Mulberryveske selv, får se når feriepengene kommer. ← Nope, jeg drømmer bare.
Gulphild Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Hvis jeg ikke kjøper sminke i 2 måneder får jeg råd til en veske til 6000. Ja, teit å bruke så mye penger på slikt. Skulle gjerne gitt bort litt sminke. Har mye jeg bare har brukt 1-2 ganger.
Gjest Deception Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hvis jeg ikke kjøper sminke i 2 måneder får jeg råd til en veske til 6000. Ja, teit å bruke så mye penger på slikt. Skulle gjerne gitt bort litt sminke. Har mye jeg bare har brukt 1-2 ganger. ← Det gjelder å finne ting man er fornøyd med, og holde seg til dem. Og late som de nye tingene ikke eksisterer. Sier jeg.
Sniff Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Det gjelder å finne ting man er fornøyd med, og holde seg til dem. Og late som de nye tingene ikke eksisterer. Sier jeg. ← Haha! Beklager at jeg spør : Er det forresten noen som vet om mulberrybutikken forsatt eksisterer? Har ikke louis vuitton flyttet inn?
Sin Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Haha! Beklager at jeg spør : Er det forresten noen som vet om mulberrybutikken forsatt eksisterer? Har ikke louis vuitton flyttet inn? ← De er der begge to;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå