Litjmor Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: Nå håper jeg sannelig at det har klaffet, klarer nesten ikke å vente til i slutten av januar. Da skal jeg ta en graviditetstest:) Har hatt sinnsyke eggløsningssmerter men i dag har det gått over. Håper virkelig at noe er i ferd med å skje. Vi vil så gjerne. Vi må bare vente å se nå da... uff jeg ble bare så revet med nå.
Tinemor Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 TviTviTvi!!! Håper det klaffer :-D Selv venter jeg på EL-tegn, aner ikke når jeg kommer til å få det... (men sengeaktivitet er det myyye av )
Litjmor Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2007 Kjente smertene i går og følte meg oppblåst omentrent hele dagen. Tok en EL-test og jammen var den positiv. I dag har EL-slimet kommet Ikke noe minus å ha sengaktivitet
Litjmor Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2007 Tester om 10 dager. Men det som er så rart er at jeg har testet EL hver dag nå i nesten 1 uke og alle har vært positive. Ingen svak strek men gangske klar strek. Er ikke det litt rart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå