Gjesten29 Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Når det står oppgitt i en stillingsannonse "lønn etter tariff" - kan jeg da forvente meg at det taes hensyn til at jeg har høyere uttdannelse med vel 8 år ansenitet? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 De følger vel tariffen for akkurat den stillingen du søker, og om du har relevant utdanning og erfaring i forhold til stillingen. Hvis utdanningen er irrelevant for jobben, har du flaks hvis det tas hensyn til det i lønnsfastsettelsen. Unntaket gjelder nok endel offentlige stillinger, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. januar 2007 De følger vel tariffen for akkurat den stillingen du søker, og om du har relevant utdanning og erfaring i forhold til stillingen. Hvis utdanningen er irrelevant for jobben, har du flaks hvis det tas hensyn til det i lønnsfastsettelsen. Unntaket gjelder nok endel offentlige stillinger, vil jeg tro. ← Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå