Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 -rundt munnen? Jeg blir sprøøøøøøøøøøø
Rexina Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Alle har et problemområdet i ansikte der det lettere kommer kviser og urenheter. Det du kan gjøre for å forhindre dette er for eks. å skrubbe, ta maske med for eks Tea Tree Oil på dette området regelmessig. Dette kan hjelpe.
Cupcake Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Sitter du mye med hendene ved munnen? Det kan ha litt å si. Har vært plaget med uren hud ved munnen et par måneder, men så besluttet jeg meg for å slutte å bite negler og da forsvant også problemet! Kan jo være tilfeldig, men har hørt liknende før.
mee mee Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 jeg har mellom øynene jeg, oppafor nesa liksom
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Sitter du mye med hendene ved munnen? Det kan ha litt å si. Har vært plaget med uren hud ved munnen et par måneder, men så besluttet jeg meg for å slutte å bite negler og da forsvant også problemet! Kan jo være tilfeldig, men har hørt liknende før. ← jeg har også hørt det der, og er veldig bevisst men det hjelper ikke.............. jeg renser med rensevann, bruker svært sjelden kremer og stæsj, bruker god fuktighetskrem................... fillern
Ninakanin Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 -rundt munnen? Jeg blir sprøøøøøøøøøøø ← dette betyr ifølge sånn kinesiske greier at du har noen i familien du trøbler med, kranglete søsken eller kranglete foreldre, hehe!!
Gulphild Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 dette betyr ifølge sånn kinesiske greier at du har noen i familien du trøbler med, kranglete søsken eller kranglete foreldre, hehe!! ← Herregud.
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 dette betyr ifølge sånn kinesiske greier at du har noen i familien du trøbler med, kranglete søsken eller kranglete foreldre, hehe!! ← he he mine elskede foreldre og mine nydelige søster har jeg nok ingen problemer med..... teller fex en svigermor...? eller en bestevenninds exmann? *fnis*
Ninakanin Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 hehe aaaaaaaner ikke jeg vel, jeg får kviser i hytt og ræv selv, kom bare plutselig på ei sånn bok jeg bladde i engang
Sniff Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 ved å pirke for mye på huden får man kviser. og området rundt munnen er vel kanskje det stedet man pirker borti mest?
Quirky Skrevet 13. januar 2007 #11 Skrevet 13. januar 2007 Jeg fikk kviser rundt munnen når jeg brukte leppepomade med mineraloljer. Selv om man har den på leppene havner jo ofte litt rundt munnen. Prøv å bytte til en fra helsekost, f.eks. Weleda Everon.
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2007 #12 Skrevet 13. januar 2007 jeg bruker ikke leppepomade heller.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå