Gjest Gutt24 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Hei! Håper at fordi om jeg ikke tok meg tid til og registrer meg som bruker i dette forumet, og derfor er anonm at jeg likevell får seriøse svar :-) Jeg og min samboer på 23 liker begge analingus, alså å rimming! Begge både får og gir... Vi synes bare det å slikke hverandre på selve rumperosen (presse litt inn) er helt himmelsk. Og i kombinasjon med fingring/runking får vi fantastiske orgasmer. Vi er alltid ren og skyller tarmen før den type sex. I det siste har vi diskurtert litt og ta det litt lenger. Vi har vurdert å ha en plugg i anus en stund, for så og ta den ut slik at anus blir stående og gape litt.. For deretter slikke inne i selve tarmen. Presse tungen langt inn i anus og rotere... Noen som har erfaring fra og faktisk enten ha en tunge inni anus eller og presse tungen sin inn i anus på en partner? Vi er alltid ren og skyller tarmen før den type sex. Regner med jeg får mange sånne,, Bakterieflora, Nei Takk, Æsj, Det Er En Avløpskanal, etc. innlegg under her med likervell :-)
Gjest glamourgirl Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Hvis du søker litt her inne, vil du finne mange tråder om emnet. Og som du "frykter" er flere av svarene av typen, "æsj" osv. Mitt råd er å gjøre det dere liker, og trives med og tenner på. Drit i (pardon the pun) hva andre mener. Som du sier er dere renslige, dere tenner på det, dere skader ikke hverandre. Lykke til!
Gjest gutt24 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Takk for svar:-) Ja vi gjør jo det, men har lyst og høre med andre om andre synes det er deilig og om det er andre teknikker som er gode! Og ligge i 69, med henne på topp og slikke anus er bare det deiligste i verden :-) Har en vibrator i hennes vagina og så ligger hun over min ståpikk og da kommer vi begge som en foss... Annbefales :-)
Morena Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Hei! X typen min slikket meg inni anus og det var noe av det deiligste han kunne gjøre! Ja det anbefales ja!
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Det er ingenting som gir meg slike orgasmer som dildo med vibrator på i fitta, samtidig som han slikker meg der bak. Jeg har prøvd å få tunga inn der, men jeg synes det er mer følsomt på utsiden, så foretrekker det..
Gjest Gutt24 Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Hei og takk for svar. Har noen linker som vi har hatt glede av : http://www.tinynibbles.com/rimshot.html http://www.tinynibbles.com/rimshot2.html
Daiquiry Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Jeg elsker å bli slikket i rumpen, ingenting som gjør meg så godt...og når han tungeknuller meg i rumpen....jesus...klarer nesten ikke å skrive om det...
Gjest lurven Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 kan tenke meg at det kan være deilig ja, men ikke noe jeg har lyst til å prøve
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Litt absurd å tenke på at man i hverdagen tydeligvis møter folk som sleiker hverandre i i ræva. Kanskje den man minst skulle tro det om. Ja, ja....
Antoinette Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Hvis man faktisk stikker tungen inn i rompa så er sjansen stor for å få i seg tarmbakterier. Du kan få deg en skikkelig kraftig diare av typen kan-ikke-være-mer-enn-5-meter-unna-et-toalett eller bli alvorlig syk og i verste fall havne på sykehus fordi du ikke klarer å holde på væske. Du må gjerne putte alt mulig oppi rompa hvis du liker det men ikke tungen.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Hvis man faktisk stikker tungen inn i rompa så er sjansen stor for å få i seg tarmbakterier. Du kan få deg en skikkelig kraftig diare av typen kan-ikke-være-mer-enn-5-meter-unna-et-toalett eller bli alvorlig syk og i verste fall havne på sykehus fordi du ikke klarer å holde på væske. Du må gjerne putte alt mulig oppi rompa hvis du liker det men ikke tungen. ← Det har jeg ikke hatt noen problemer med etter at jeg lærte dama mi å pusse tennene skikkeligt før hun slikker meg i anus. Snakk med tanlegen din du, han kan fortelle deg hvor viktigt munnhygiene er.
Antoinette Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Det har jeg ikke hatt noen problemer med etter at jeg lærte dama mi å pusse tennene skikkeligt før hun slikker meg i anus. Snakk med tanlegen din du, han kan fortelle deg hvor viktigt munnhygiene er. ← Ha ha ha enten er du bare ute etter å provosere eller så er du en liten pubertal 14 åring som har forvillet seg inn på forumet. Hvis ditt "tips" skulle hatt noen effekt måtte i så fall tannpussen legges til etter anus-partyet ditt.
Gjest gutt24 Skrevet 20. februar 2007 #13 Skrevet 20. februar 2007 Hei igjen! Hvertfall i går gjorde vi det, og det blir ikke den siste :-) Vi gjore oss ren som vanlig, og i tillegg tok vi litt klyster. Hadde oss et langt bad ilag, og koste, kysset og startet forspill der. Så gikk vi inn i sengen og fortsatte. Hun stod på kner på alle fire. Jeg slikket og maserte rumperosen hennes. Førte en finger inn i hun og la meg på undersiden og slikket henne på klitoris samtidig som jeg sakte beveget fingeren rolig fra side til side. Etter en stund trakk jeg ut fingeren og presset en liten plugg inn i henne. Hun akte seg nedover meg og begynnte og ri meg. Etter en liten stund, la vi dynen under magen hennes slik vi pleier når vi skal nyte analingus fullt ut. Slik at hun slapper av og har rumpen høyt. Tok flasken med spiselig massasje olje (LiquidLove) og masserte korsryggen, rumpeballene og leppene og klitoris. Jeg trakk ut pluggen og hun slappet helt av så pluggen kunne skyves inn og ut uten motstand. Jeg kyste rumpeballene hennes og slikket henne over anus. Det gjorde at rosen lukket seg litt igjen. Tok pluggen og presset inn i henne igjen. Fant frem sommerfuglen hennes og la den under klitten hennes. Tok ut pluggen igjen, og hun lå urolig og presset klitten hardere mot vibiratoren. Jeg var helt utrolig kåt og klar for litt rumpehull. Blodet bruset i hele kroppen. Jeg strekte ut tungen min og dyppet den rett inn i hennes åpne rumpehull. Inn og ut, presste den så langt inn jeg kunne, lot den rotere. Fy faen for et kick :-) Holdt på og komme selv bare av at jeg var så lykkelig og kåt over det vi gjorde. Når hun kom, kjente jeg musklene i anus trekke seg sammen rundt tungen min. Vannvittig deilig følelse, kan ikke beskrives. Vi elsket "vanlig" etterpå, men neste gang er deg jeg som skal slikkes :-) Gleder meg... Både meg og min samboer har veldig mye glede av dette, i min historie som beskrives her høres det muligens ut som om hun bare ligger der og får sin "pleasure" av vibratoren. Me det er helt feil, vi nyter dette begge to både kicket, nytelsen av og gi og den ubeskrivelig deilige følesen det er og få. Vil ikke høre noe æsj og "velbekomme" her nå, det finnes ikke smak av noe ulumskheter. Alt er bare deilig :-) Har noen noen tilsvarende historier og komme med så tast i vei :-)
Gjest StockDama Skrevet 20. februar 2007 #14 Skrevet 20. februar 2007 er du bare ute etter å skrive erotiske historier? =P
Cornille Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Mmmm... Du skrev hvertfall lyst i meg! Synes dette er sånn av-og-på-pirrende.. Noenganger får jeg helt vemmelser og føler meg utrolig sårbar, mens andre ganger får jeg ustyrtelig kick av det.. Ingen erfaringer av din sort ennå, tyvärr, men slenger meg gjerne på straks jeg er noen erfaringer rikere..
Gjest Meg!! Skrevet 23. februar 2007 #16 Skrevet 23. februar 2007 Litt absurd å tenke på at man i hverdagen tydeligvis møter folk som sleiker hverandre i i ræva. Kanskje den man minst skulle tro det om. Ja, ja.... ← Kjære deg!! Hadde du levd for 5000 år siden hadde du sleiket folk i ræva daglig. Se på apekattene, de sleiker/snuser hverandre i underlivet for å finne ut hvilket kjønn det er, og om at hunnen er fruktbar der og da. Dette er "deg" for 5000 år siden, da instinktet fortelte oss om at man måtte formere oss. Nå er det høy disco, alkohol, lure dama til sengs, og tøm og røm, som gjør at vi formerer oss. Å snuse/slikke hverandre i ræva er et urgammelt instinkt som fremdeles sitter i oss. Å gjøre dette, er i teorien mer normalt enn å ikke gjøre det. Hilsen en Professor ifaget.
Gjest *Magica* Skrevet 23. februar 2007 #17 Skrevet 23. februar 2007 Ha ha ha enten er du bare ute etter å provosere ← Ja, det kom fra "rette ræven"...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2007 #18 Skrevet 25. februar 2007 StockDama skrev: "er du bare ute etter å skrive erotiske historier? =P " Hei, det kune jeg nok ha gjort, men er for lite flink til og skildre, samt at min rettskriving her håpløs :-) Cornille skrev: "Mmmm... Du skrev hvertfall lyst i meg! Synes dette er sånn av-og-på-pirrende.. Noenganger får jeg helt vemmelser og føler meg utrolig sårbar, mens andre ganger får jeg ustyrtelig kick av det.. Ingen erfaringer av din sort ennå, tyvärr, men slenger meg gjerne på straks jeg er noen erfaringer rikere.. " Det var bra, gleder meg til å høre. Jeg er forøvrig på reisejobb for tiden så det blir nok et par uker uten sex og rumpeslikking for min del :-( Så får dere andre kose dere så lenge.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #20 Skrevet 26. februar 2007 Synes tråden er interessant. Min nye kjæreste ønsker dette å slikke meg i rumpehullet og tenner på analsex. Dette har aldri vært noen problemstilling for meg tidligere., og egentlig en ganske fremmed tanke. Tenner i utgangspunktet ikke på dette, men elsker min kjære og og ønsker å komme han i møte på dette. Foreløpig sitter det litt langt inne... Vi er begge voksne og har ellers et fantasisk deilig sexliv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå