Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 15. januar 2007 #21 Skrevet 15. januar 2007 Men neste gang jeg får tilbud i fleisen som det, så sier jeg ja og er bevisst uflink altså, for nå går det over alle bauger her!Jeg kommer i utnyttermodus og MÅ HA :S
T.S Skrevet 16. januar 2007 #22 Skrevet 16. januar 2007 Å! Jeg veit hvor sykt vanskelig det er med namme x-er! Godt at du klarte deg! ← Ikke alle TS-er har namme ekser heldigvis....
Gjest Sativa Skrevet 19. januar 2007 #24 Skrevet 19. januar 2007 Åååååå, men jeg hadde gledet meg så til at du og eksen skulle bli sammen igjen..... for ever.....
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 19. januar 2007 #25 Skrevet 19. januar 2007 Hehe tror ikke det skjer Men jeg har lyst på en heisatur med han I går var det 2mnd jubileus sølibat, det er for galt!
Gjest Bellatrix Skrevet 19. januar 2007 #26 Skrevet 19. januar 2007 Gratulerer med forelskelse og sølibat. :-D
Bridget J Skrevet 20. januar 2007 #27 Skrevet 20. januar 2007 Du venner deg til sølibat etter hvert! Nå er det ca 3 måneder siden sist, her. Er du sammen med eksen og det begynner å banke i musa og du tenker gris, da er det på tide å gå ut å finne på noe, ellers går det gæli.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 20. januar 2007 #28 Skrevet 20. januar 2007 Hvorfor det? Eneste grunnen til at jeg ikke har hoppet på han, er å ha overbevist meg selv om at pikken hans er 10 cm kortere enn den egentlig er. Dessuten, OM jeg skulle være så "dum" (i enkeltes øyne) å gjøre noe med han en siste gang, hvem skader det? Han andre jeg har sansen for har dame, og det er betraktelig mye bedre å ta en svingom med eksen en kjenner og er bestevenn med enn å ta en tilfeldig ONS. Eller ka?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 20. januar 2007 #29 Skrevet 20. januar 2007 Gratulerer med forelskelse og sølibat. :-D ← Sjakktrekk, forrige gang kg brautet fram med at jeg var forelsket mistet jeg interessen og fikk avsmak Jeg er ikke forelsket i noen har jeg funnet ut av, huet mitt går opp og ned og jeg vil egentlig bare gifte meg med han på avataren min.
Bridget J Skrevet 20. januar 2007 #30 Skrevet 20. januar 2007 Jeg sa ikke det skadet deg, ikke ta det sånn. Men du har jo skrevet før at du er usikker på om du vil humpe på han og blah ond sirkel osv, så derfor sa tenkte jeg bare, at om det er sånn at du ikke vil ha sex med han, så bør du finne på etlerannet useksuelt når det verker der nede som verst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå