lidia Skrevet 13. februar 2003 #1 Skrevet 13. februar 2003 ..eller er det ikke så perfekt?? Jeg vet ikke, men jeg blir ganske blank av dette pudderet. Er det noen andre som har opplevd det samme? Hva kommer dette av? Hva kan jeg gjøre for ikke å bli så blank? Blir egentlig litt blank i hele ansiktet av det, men kanskje mest i pannen..
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #2 Skrevet 13. februar 2003 Jøss jeg blir matt av pudderet til Kanebo. Jeg bruker å ha vann på svampen før jeg tar pudderet i anskitet :blunke:
Arwen Skrevet 13. februar 2003 #3 Skrevet 13. februar 2003 Mystisk.. :o Jeg blir absolutt ikke blank heller, bruker tørr svamp når jeg legger det på.. Aner ikke hva "feilen" kan være. Kanskje du har fått for lys farge, vet at det i noen tilfeller blir blankt da.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Blir heller ikke blank.. syns det er et fantastisk pudder
Gjest Missuganda Skrevet 14. februar 2003 #6 Skrevet 14. februar 2003 Du bør nok få litt hjelp til å velge rett pudder.
lidia Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2003 Jeg har total finish, men det finnes jo den andre typen som heter trans matte. Hvilket er det dere bruker??
Skusla Skrevet 16. februar 2003 #9 Skrevet 16. februar 2003 Jeg bruker total finish og blir absolutt ikke blank av det... Heller litt for matt .. Elsker dette pudderet jeg, syntes det dekker perfekt ..... :D
lidia Skrevet 16. februar 2003 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2003 Skjønner at det er min hud det må være noe med da, når alle andre er fornøyd :x Men uansett, så blei jeg veldig "kladdete" i huden på en måte. Så jeg gikk tilbake til butikken jeg kjøpte det i. Jeg forklarte hva jeg mente om pudderet, og det damen gjorde var å ta av meg pudderet og ta på meg den andre typen, den matte greia(husker ikke navnet, trans matte eller noe..) Dette passet mye bedre til min hud, det dekker ikke fullt så mye, men jeg blir ikke blank av det. Men nå synes jeg hun bomma på fargen da....
Skusla Skrevet 16. februar 2003 #11 Skrevet 16. februar 2003 Hehe, typisk.... Har hatt samme problemet! Har hatt mine "krangler" med ekspeditrisene på parfymeriene ja.... Enten har det blitt for mørkt eller så lyst at jeg ser ut som jeg er sjuk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå