Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg og samboeren lurer på å ta en weekend i en eller annen europeisk by om et par måneder. Og da lurer jeg på om det er noen her som har noen tips? det bør helst ikke være for dyrt og reise,bo eller oppholde seg der, da vi ikke har ubegrenset med penger å bruke på denne turen. Setter stor pris på forslag.
dinamor Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Barcelona i mai er en romantisk og spennende by Du kan få billige turer om du leter på internett og bor i utkanten av byen
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Tja, kanskje det. Vi tenkte på å dra før Mai egentlig men. Helst ikke senere enn Mars.
Devana Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Vi hadde det utrolig romantisk i København i juleferien..Var på blant annet tivoliet hele dagen og koste oss. Men det var kanskje litt mer stemning der da, for det var utrolig mye juleboder, lys og fyrverkeri. Men København er en veldig koselig by synes jeg
Betsy Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hva med Budapest, f.eks.? Der er det jo i allefall meget billig å leve. Mat og drikke koster nesten ingenting i sammenligning med norske forhold. Jeg og sambo hadde det meget trivelig der! En liten tilleggsopplysning; i Budapest er det masse spa- og badeanlegg, med alle slags type behandlinger. Ikke er det spesielt dyrt heller. Vil jo påstå at det er jo ganske så romantisk og dra på spa-ferie med kjæresten...? Endret 11. januar 2007 av Betsy
gard Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Hei Mitt standard forslag er Rome. Kona og jeg var der sommeren 2005 og det er en fin by. Har lagt ut et reisebrev med bilder og linker på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Her er det mye å se og gjøre, maten er god, deilig italiensk rødvin og været burde jo også være greitt i mars
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Tusen takk for tips, de skal sjekkes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå