Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på.. Hvilke produkter er det som er så bra at dere ikke klarer dere uten de? Som f.eks., det er mange som MÅ ha Eight Hour Cream.

Jeg har nå bestemt meg for å fornye sminkepungen, vil ha bra kvalitet og pris er ikke det største problemet, men jeg gidder ikke søle bort noe på drittprodukter. Parfymeriprodukter kan jo være dårlige...

En annen ting, vet noen omtrent eksakt pris til Total Finish-pudderet fra Kanebo? Jeg fikk veldig lyst på det etter diverse anbefalinger. Eller hva med Chanel's Poudre Universelle Compacte? Det Milla anbefalte.

Jeg vil ha kvalitet, ikke merke. Dere skjønner. Og en ting til, hva synes dere egentlig om Juicy Tubes?

Takknemlig for svar :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Eight hour cream er et must!

Pudderet fra Kanebo likeså.. Mener jeg betalte rundt 340 for pudder OG etui, men når det er oppbrukt kjøper du kun refill. Tror det var 190 kroner for refill.

Juicy tubes elsker jeg! Bruker de hver dag, stort sett eneste jeg bruker hver dag :) Og de holder leeenge!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Lipglossene fra Lancôme :) beste som fins!

Skrevet

Juicy Tubes er fra Lancome, og er lip gloss i mange ulike farger og smaker. Noen er med glitter. Har en lilla med glitter og er lei av den. Den klisser veldig og blir kvalm av smaken. Men den gir en fin effekt utenpå leppestifter. Den koster ca 130 kr så det er jo ikke all verden for å prøve noe nytt.

Tilbake til tema, så er jeg veldig glad i Estee Lauders Idealist, det er makeup underlagskrem som gjør huden silkemyk. Gleder meg allerede til i morgen tidlig så jeg kan smøre den på. Et minus, den er litt lite drøy.

Skrevet

Et MUST for meg er enzym-peelingen fra Guinot og Barrier repair fra Dermalogica!

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noen "må-ha-produkter" jeg.

Huden min er problemfri bortsett fra en kvise i ny og ne, så jeg klarer meg fint uten dyre kremer o.l.

Men den siste tiden har jeg brukt en aloe vera-gel til både kropp og ansikt.

Den gjør underverker for tørre partier.. knær, albuer osv og er ikke fet slik at den gir kviser. Kostet nesten ingenting heller.

Jeg bruker bare litt sminke og kjøper ikke dyre produkter.

Har forelsket meg i Seamless Make-up-kremen til Max Factor. Og har en mascara fra L'oreal (husker ikke navnet). Disse to produktene er fast inventar i toalettmappa mi.

Skrevet

Aloe vera er et helt genialt, men det beste er om man kjøper en plante og tar saften derfra. Det pleier jeg å gjøre! Kjempefin om man har brannsår/sår, er solbrent eller utsett av noe slag. Jeg kutter av et blad og pakker det inn i en plastpose som jeg har liggende i kjøleskapet. Det holder seg leeenge :)

Skrevet

Isadora INliner kajal(hvit), L'oreal Quick Stick, en vippetang og en mascara er bestandig med meg uansett.

Eight Hour Cream og Eight Hour Cream Lip Protectant Stick må jeg også ha, hvertfall selve kremen da jeg også kan bruke den på leppene.

Til håret har jeg Liss Control gel creme fra L'oreal som passer flott til mitt hår.

Skrevet

Ja, Aloe Vera er en nyttig plante.

Har en stående jeg også. Perfekt om man blir solbrent.

Det finnes kremer, hårprodukter og masse annet med Aloe Vera. I ferien fant jeg masse butikker med BARE slike produkter.

Like bra som mange dyre kremer og mye billigere.

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat total finish fra Kanebo. Jeg betalte totalt 390 kroner for dette. Dette er både for etuiet(145) og for selve pudderet (245).

Vet at mange synes det er helt unikt, men jeg blir faktisk litt blank av det. Men jeg sitter jo veeldig mye foran pc på jobben, så det kan jo ha noe med dette å gjøre. Jeg har blandingshud.

Det som milla anbefalte har jeg ikke prøvd, men hun pleier jo å vite hva hun snakker om da..

Jeg tror nesten det beste er om du prøver deg frem litt selv. Det fins prøver på nesten alt. Det som passer for en, passer ikke til en annen osv.

Jeg er litt sånn at jeg løper og kjøper når noen anbefaler noe som er bra, men har angret mange ganger...

Skrevet

først, når det gjelder juicy tubes: huff. feilkjøp for meg. for klissete, og glitteret er kornete og jeg får såre lepper av denne glossen. rett i søpla.

mitt foretrukne alternativ er clinique superbalm. leppepomade og lipgloss i ett.

over til 'må ha':

dr. hanuschka lip care stick. jeg er avhengig av leppepomade, og denne er perfekt.

daily microfoliant fra dermalogica. beste ansiktsskrubb.

ansiktskrem fra decleor. eneste jeg er fornøyd med.

kanebo 38 grader mascara. vondt for å tro jeg noen gang vil bytte merke.

touch tint for eyes fra clinique. god og praktisk kremøyeskygge.

smoky eyes eyeliner fra elizabeth arden. 'gunmetal' er min farge til vanlig.

clinique quickliner for eyes i 'smoky brown'.

foundation fra chanel. double perfection fluide eller kompakt alt ettersom.

chanel rouge.

concealer i blyantform fra shiseido. praktisk.

ysl multi-ett-eller-annet concealer.

moisture sheer lipstick fra clinique. liker ikke massiv, tett leppefarge. denne er perfekt og fins i farger jeg liker.

fargede lipglosser fra shiseido og chanel.

pudderøyeskygger fra chanel, clinique og elizabeth arden. penest farger, og god kvalitet.

nye elizabeth arden 8 hour farget leppepomade. (men selve 8 hour kremen kan jeg faktisk leve godt uten.)

Skrevet

Nå kommer nok dere til og utstøte meh totalt her, men.....

Hva er 8-hour creme? :oops: :oops: :oops:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Nå kommer nok dere til og utstøte meh totalt her, men.....

Hva er 8-hour creme? :oops: :oops: :oops:

Det er en slags vaselinkrem fra Elizabeth Arden. Inneholder lanolin, og gir ekstremt med fuktighet. Fin til tørre hudpartier og lepper :)

Skrevet

Lanolin er et allergen ja. Det er fett som er utvunnet fra saueull, og dessverre er det mange som reagerer allergisk på stoffet. For dem som tåler det har det bra egenskaper for en tørr og sår hud.

Men jeg ville ikke tatt sjansen på å kjøpe noe som inneholdt lanolin uten å teste det ut på huden min først.

Skrevet

Sorry, :oops: spørsmålet i tråden var hvilke produkter klarer du deg ikke uten?

Jojobaolje er et must. Har tørr hud og smører inn hele kroppen hver gang jeg dusjer, og jojobaoljen gjør huden silkemyk uten den vanlige klissete følelsen man vanmligvis får av olje (bytter ut oljen med bodycream av og til får variasjonens skyld). Og Cliniques 3-step hudpleiesystem holder huden min myk, sunn og elastisk. Sminker meg vanligvis daglig også, men hudpleien er viktigtst! Sikkert fordi jeg har hatt hudproblemer og derfor vet hva skikkelig pleie gjør for huden min! :)

Skrevet

Er veldig fornøyd med maskaraen fra Kanebo, 38º. Har en juicy tube som jeg elsker glansen og farven på (raisin), men etter som jeg har ganske smale lepper hadde jeg foretrukket lipgloss med penselapplikator.

ringblomst

Skrevet

Et must for meg er

Kanebo el christian dior pudder, kommer an på hvordan jeg føler meg... :)

Kanebo pudderet dekker litt mer syntes jeg

Lancome mascara

Clinique anti blemish dekkstift ( tilfelle en kvise i ny og ne)

Kanebo lipgloss

Hadde juicy tubes men endte opp med å spise den opp ( god smak gitt :ler: ) dessuten var den litt for klissete og satt seg fast i håret mitt når det blåste, noe som det OFTE gjør her jeg bor..... :D

Kjøpte for ett par uker siden en ny ansiktskrem, estee lauder 100% tror jeg det var, å den gjør underverker for huden min.....

Har ikke så lett for å finne ansiktskremer som er gode for huden min da den har en tendenst til å tørke inn.... Men denne var super, anbefales... :)

Bryr meg ikke om hva det koster egentlig, for meg er det viktig at det er gode produkter.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...