Gjest Forelska25 Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Argh!!! Jeg er så frustrert!!! Har vært forelska i en mann alvorlig lenge nå. Han er så nydelig at jeg blir helt tullerusk. Noen faktaopplysninger: -Han er 12 år eldre enn meg (altså 37) -Vi jobber sammen -Vi har rota (kun kyssing) etpar ganger. 1 år siden sist gang. -Vi skriver en del meldinger (som regel jeg som starter), men får ofte positive svar osv. -Vi jobber sammen -Han er nok litt sjenert/ tilbakeholden på noen områder Jeg får aldri helt tak på han... De fleste tror han er interessert i meg også, både utav ting han sier og måten han ser på meg på. Men det skjer liksom aldri noe mer. Tror han bekymrer seg for aldersforskjellen. Han har sagt ting som "Vi får ta det igjen senere" og "Du får rase ifra deg, vi kan ta det igjen vettu!". Dette er ting som han har sagt i fylla når jeg har "prøvd" meg... Dessuten er en god kompis av han forelska i meg, og det holder han kanskje litt tilbake selv om han veit at jeg har ingen interesse av denne andre..? Men gi meg tips da!! Hva skal jeg gjøre? Er det Mission Impossible? Burde jeg kanskje bare innse at det ikke er håp og gi opp hele prosjektet? Jeg orker snart ikke tenke mer på denne mannen...
Nabodama Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Høres ikke ut til at han er særlig interessert, dessverre. Han avleder deg med disse utsagnene: "Vi får ta det igjen senere" og "Du får rase ifra deg, vi kan ta det igjen vettu!". Dette er ting som han har sagt i fylla når jeg har "prøvd" meg... Dette tolker ikke jeg som at han er bekymret for aldersforskjellen, men at han trekker fram dette for å skape avstand når du prøver deg. Han er heller ikke særlig frampå når det gjelder kontakt ellers, og hadde han vært interessert, ville han nok gitt deg mer respons. Det at kompisen muligens skulle være forelsket, tror jeg ikke ville vært viktig hvis han virkelig var interessert.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg tror han er smigret over oppmerksomheten du gir ham, og gir deg nok tilbakemeldinger for ikke å miste den, men vil ikke gå noe lenger med deg. Slikt er vanlig med "eldre" menn som får oppmerksomhet fra "yngre kvinner"...
Gjest Forelska25 Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Argh! Jeg blir så innmari frustrert. Er enig i at det kan virke som det er sånn som dere sier, men samtidig er det noe i meg som sier at han er interessert. Vanskelig å forklare... Jeg har ikke sendt sms på flere uker. Så da sendte faktisk han! Helt utrolig. Bare en helt vanlig sms om hvordan det gikk med meg og om det var noe nytt. Han hadde sett meg der og der på onsdag, men jeg gikk med nasa i sky og hilste ikke tilbake. (Han kjørte). Poenget er at jeg klarer nok ikke å slå han ifra meg før jeg er helt sikker på at han bare "utnytter" interessen min. Hvordan skal jeg finne ut dette uten å ødelegge vennskapet? Vi jobber tross alt sammen... Har ikke lyst at det skal bli pinlig mellom oss. Jeg vil ha denne mannen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå