Gå til innhold

Gaveutpakker

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så minst to, men det beste er å være tre. Og de bør ha en plan (eller bli forklart), så de vet hva de skal gjøre. Jeg synes det beste er at en pakker opp, en skriver og en har ansvar for å sette gavene pent, og holde styr på gavene som kommer inn (og egentlig burde man hatt en som står og snakker med alle tantene som kommer og vil flytte på gaven sin: "denne kan jo ikke så sååålangt bak - man må jo kunne se den!", og som vil "hjelpe", men lager rot i systemet, så man ikke vet hvilket kort som hører til hvilken gave).

Helt enig, har vært gaveutpakker flere ganger og det verste er alle tanter osv. som skal bry seg om hvor gavene skal stå osv.

Når jeg har åpna pakker har vi som regel vært 3 som er akkurat passe til ca. 50-60 gjester. Har ikke tatt så lang tid som 2 timer, vi har pleid å få det unna på 1 time ca.

Er ikke verdens morsomste jobb, men jeg gjør det så gjerne. Har ikke fått noe for jobben og heller ikke forventet det. Jeg syns ikke om det at man skal få noe for alt man skal hjelpe til med. Har gjerne pakket opp for venninder og syns det er hyggelig å hjelpe til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ett stort bryllup med veldig mange gaver syns jeg det er direkte frekt å spørre noen om å gjøre det. Har sett så mange som har gått glipp av hyggelig velkomst prat pga att de måtte stå og pakke opp

Vi leide folk til å gjøre det. Er tross alt en tidskrevende jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...