Gå til innhold

Hvordan treffe innteresserte?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold

Vi er et par på 27/28 år som har pratet mye om å ha med ei jente til på trekant. Men det er vanskelig å finne egnede kandidater. Vi er sunne og friske og ser godt ut begge to, men hvordan spør man jenter om slikt?

Det er kanskje greit å ha med et menneske vi kjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja...dette har jeg også lurt på....:-?

Vi har også luftet ideen/fantasien litt (mellom oss..)...

Jeg kan ikke tenke meg å ta med en venninne......er ikke villig til å risikere et vennskap (man vet aldri om det kan bli problemer i etterkant.....eller pinlig etc.)....

Syns det blir for "billig" eller hva jeg skal kalle det å "sjekke" opp ei på byen....ei vi ikke kjenner i det hele tatt... :-?

Ser nesten bare for meg at det kan bli ei vi kjenner/vet hvem er...men som ikke er ei venninne....????

Nei...jeg vet ikke jeg....jeg er kanskje for "innvikla" til å gjennomføre noe slikt...... :roll: blir kanskje aldri noe av....kanskje like godt.... :-?

Men dere som har gjennomført det....hvordan gikk dere fram for å finne en aktuell "kandidat"...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyskjerrig

Uff, ja, sånt er ikke lett. Hvem spør man, liksom? Man har hvertfall ikke lyst til å miste ansikt overfor noen man kjenner eller risikerer å måtte omgås/treffe jevnlig. Samtidig skal det ikke være en fullstendig fremmed. Jeg er jente på 26 og er nyskjerrig på å være jente nummer to i en trekant... Er hetero, men kunne tenke meg å eksperimentere! Men tør liksom ikke og vet ikke hvordan jeg kan gå frem. Så, ja, har noen erfaringer, vil jeg gjerne høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På nettet er det massevis av sider meg kontaktannonser, for alle slags konstellasjoner. Prøv en av de!

Men det er også mange på utesteder, av begge kjønn, som "er åpne" for å bli kjent med et par for trekant. De er mange flere enn vi tror... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettet er det massevis av sider meg kontaktannonser, for alle slags konstellasjoner. Prøv en av de!

Men det er også mange på utesteder, av begge kjønn, som "er åpne" for å bli kjent med et par for trekant. De er mange flere enn vi tror... :wink:

Kontaktannonser er t :roll: otalt uaktuelt for meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var voldsomt så mye "gjester" det var her da.....er det ingen som våger å "snakke" om dette åpenlyst...eller er det kanskje ingen registrerte brukere som har lyst på dette..?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Internet er en fin plass for slikt....eros, spray og lignende steder bugner av folk på leting etter akkurat det samme som dere, par som ser etter par, jenter som ser etter par, par etter jenter og de fleste mulige kombinasjoner, noe for enhver smak, bare pass opp for useriøse.

Telefontest er en ypperlig måte å luke ut useriøse på.

Og, det er ingen smart idè å invitere en dere kjenner til sengs.

Finn dere en ukjent, eller la vær.

Og, vær 150 % sikre på at ingen av dere blir sjalu, det er MANGE forhold som har ryki på grunn av nysgjerrighet som ble til sjalusi da man satte det ut i praksis.

Fantasi og praksis er det STOR forskjell på.

Men det finnes mye positivt ved det også.

Say no more. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett som det hørers ut som å finne en "ekstra", ihvertfall ikke om det er snakk om en jente.

Først og fremst fordi det ikke er overflod av jenter som søker par på nett (og helt ærlig, jeg hadde ikke turt, som jente å treffe et par, som kjente hverandre godt, var to osv. Men det er sansynligvis "tøffere" jenter enn meg der ute:-))

For det andre vil jeg som jente ikke at "hun" skal være penere, tynnere, flottere hår, (you name it) enn meg..... men allikevel pen nok til at jeg kan tenne på henne....... og smart nok til at vi kan snakke med henne.....

For det tredje skal typen også kunne tenne på henne......

...og "hun" skal tenne forhåpentligvis på begge.....:-)

heheheh, det behøver jo ikke være så komplisert for alle andre, men det er det her i huset.

Og om man velger en venninne eller ei, kommer vel mest ann på venninnene. Jeg har ikke noe komplisert forhold til mine venninner i etterkant :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...