Gå til innhold

Madonna ikke lenger dronningen av pop!

Gjest Nattblomst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Buhu. Du er ca. 15 år for sent ute med å snakke ned Taylor Swift.

Hvis du har ører og evner å følge litt med (lytte/lese tekstene hennes, sjekke ut noe annet enn hennes eldgamle hits, lese anmeldelser, lese om hvordan hun har formet en hel generasjon av unge musikere) - ja da hadde du forstått hvor dum du fremstår. Det er en grunn til at hun allerede topper listen over 4. største artist gjennom TIDENDE.

Anonymkode: d9409...513

Buuhuu selv. Du forsto virkelig ikke hva jeg skrev? Hører henne på radio titt og ofte. Men låtene er ikke særlig catchy. Jeg liker ikke Justin Bieber heller. Men jeg klarer nå å nynne to tre av sangene hans. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Buuhuu selv. Du forsto virkelig ikke hva jeg skrev? Hører henne på radio titt og ofte. Men låtene er ikke særlig catchy. Jeg liker ikke Justin Bieber heller. Men jeg klarer nå å nynne to tre av sangene hans. 

Ja, men hvilke sanger har du hørt på radioen da? Love Story og Shake it Off? Siden du ikke kan nynne på en eneste sang mener du. 

Og jeg hører ikke på radio! Der er det altfor mye dårlig. Hører generelt lite på listepop. Liker du Britney Spears og Katy Perry for eksempel? Bare nysgjerrig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvilke sanger har du hørt på radioen da? Love Story og Shake it Off? Siden du ikke kan nynne på en eneste sang mener du. 

Og jeg hører ikke på radio! Der er det altfor mye dårlig. Hører generelt lite på listepop. Liker du Britney Spears og Katy Perry for eksempel? Bare nysgjerrig.

Nei. Jeg hører mye på klassisk musikk. Og ellers så hører jeg mye på Rolling Stones, Leonard Cohen, Pink Floyd. Hører aller aller mest på Bob Dylan.  

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg hører mye på klassisk musikk. Og ellers så hører jeg mye på Rolling Stones, Leonard Cohen, Pink Floyd. Hører aller aller mest på Bob Dylan.  

God musikksmak har du da. Rart du ikke liker Taylor. Selv digger jeg 70-tallsmusikk. Ikke så stor fan av Bob Dylan da må jeg innrømme. Blir for traust! Men han har vakre tekster.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Buhu. Du er ca. 15 år for sent ute med å snakke ned Taylor Swift.

Hvis du har ører og evner å følge litt med (lytte/lese tekstene hennes, sjekke ut noe annet enn hennes eldgamle hits, lese anmeldelser, lese om hvordan hun har formet en hel generasjon av unge musikere) - ja da hadde du forstått hvor dum du fremstår. Det er en grunn til at hun allerede topper listen over 4. største artist gjennom TIDENDE.

Eh... ok? og hvem er liksom de 3 andre da? 😂 Snakk for din egen generasjon, det blir en drøy ting å påstå.. 

Anonymkode: 8d8d8...754

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis artister som Britney regnes som popdronning, skal jeg ikke trekke inn T. Swift. Så greit, Madonna, Britney og Rihanna kan være popdronninger. 

Anonymkode: 8c26d...bb1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Taylor Swift er også en veldig kjedelig og stueren pensjon, så det blir litt rart å sammenligne med Madonna som brøyt veldig mange barrierer og var provoserende i sin tid. Hun var så mye mer enn bare en artist. 

Hun er kanskje ikke provokativ, men hun er poet, en himla god låtskriver og melodiskaper. Nok om henne. Hvis jeg måtte velge mellom Madonna og Gwen Stefani, ville jeg valgt Gwen. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er kanskje ikke provokativ, men hun er poet, en himla god låtskriver og melodiskaper. Nok om henne. Hvis jeg måtte velge mellom Madonna og Gwen Stefani, ville jeg valgt Gwen. 

Gwen har ikke hatt noren lang solokarriere, hun var No Doubt sin frontfigur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Musikken The Neptunes produserte for Gwen står igjen i musikkhistorien! Kanskje mest fengende musikken som finnes. Spilles fortsatt på klubber verden over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gwen har ikke hatt noren lang solokarriere, hun var No Doubt sin frontfigur.

Personlig synes jeg solokarrieren hennes var mye bedre enn i No Doubt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

God musikksmak har du da. Rart du ikke liker Taylor. Selv digger jeg 70-tallsmusikk. Ikke så stor fan av Bob Dylan da må jeg innrømme. Blir for traust! Men han har vakre tekster.

Taylor og Bob Dylan kan bli kjedelige for enkelte, det er ikke alle som setter pris på god låtskriving. Men greia med TS er jo at hun lager lettbent pop også iblant, eller vi får se hva hun finner på framover.

Denne siste sangen hun ga ut blir kjedelig for enkelte, men god låtskriving er det jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Taylor og Bob Dylan kan bli kjedelige for enkelte, det er ikke alle som setter pris på god låtskriving. Men greia med TS er jo at hun lager lettbent pop også iblant, eller vi får se hva hun finner på framover.

Denne siste sangen hun ga ut blir kjedelig for enkelte, men god låtskriving er det jo.

Ja, den siste sangen synes til og med jeg var kjedelig. Og jeg er diehard Swiftie😂 Men den passer godt til filmen og det er jo det viktigste. 
 Håper vi får pop fra henne neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (24 minutter siden):

Leonard Cohen ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinden når var the queen of pop en låtskriverkonkuranse? Det handler jo om at du har en slags star quaity i popkulturen også. Britney var enormt stor for popkulturen på 90 tallet. Jeg var aldri fan av henne, men men hadde vært blind om man ikke så det. Jeg synes Rihanna har mye av de kvalitetene også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinden når var the queen of pop en låtskriverkonkuranse? Det handler jo om at du har en slags star quaity i popkulturen også. Britney var enormt stor for popkulturen på 90 tallet. Jeg var aldri fan av henne, men men hadde vært blind om man ikke så det. Jeg synes Rihanna har mye av de kvalitetene også. 

Rihanna kan ikke måle seg med Britney. Britney har et lass store sanger, Rihanna har…2 og 1 er veldig irriterende.

Da er Beyoncé et bedre valg.

Men husk at tidenes største og viktigste popband (Beatles) var store låtskrivere…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å trekke inn Swift hele tiden, men hun er av tidenes mest suksessfulle artister, så hun har mer enn bare star quality. Hun synger ikke bare, hun lager musikken som har holdt henne i topplistene i 17 år. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (Akkurat nå):

Rihanna kan ikke måle seg med Britney. Britney har et lass store sanger, Rihanna har…2 og 1 er veldig irriterende.

Men husk at tidenes største og viktigste popband (Beatles) var store låtskrivere…

Tuller du? 😂 tror du ikke har fult med i timen her. Hun er vel en av de som har flest hits på topp 20/40 eller hva de kaller det nå om dagen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Godt poeng. Jeg synes Taylor har begge deler - både låtskriving (som jo er en av tidenes beste, sorry not sorry), men hun kan også ha et skikkelig show på stadiumer med ren pop og alt som hører med.

Har sett flere på TikTok som mener Ariana Grande er denne generasjons Queen of Pop? Hva tenker dere om det? Jeg må innrømme musikken hennes er ekstremt fengende. Skikkelig bra pop! Og så DEN stemmen!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Entern skrev (1 minutt siden):

Britney var stor på 2000 tallet. Rett skal være rett :) 

Anonymkode: ff8a5...42e

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Jeg synes Taylor har begge deler - både låtskriving (som jo er en av tidenes beste, sorry not sorry), men hun kan også ha et skikkelig show på stadiumer med ren pop og alt som hører med.

Har sett flere på TikTok som mener Ariana Grande er denne generasjons Queen of Pop? Hva tenker dere om det? Jeg må innrømme musikken hennes er ekstremt fengende. Skikkelig bra pop! Og så DEN stemmen!

Synes hun mangler litt på scenekarisma. Der hvor Taylor, Beyonce og Rihanna har «full pott».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...