Gjest graceland Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Dårlig formulert overskrift... Det jeg lurer på, er om noen av elektronikkbutikkene på nett tilbyr faktura som et betalingsalternativ? En venn av meg vurderer å kjøpe vaskemaskin på nett, men det forutsetter at hun kan få faktura på den.
Nella Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Det går helt sikkert ann å kontakte det nettstedet man har lyst til å kjøpe fra og få kontonummer og så forhåndsbetale inn summen for så å få tilsendt maskin. Tror ingen sender ut maskin med faktura.
Spirito Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Man kan jo eventuelt handle med betalingsutsettelse eller mastercard, da får man faktura.
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Tror du må gjøre som Nella sier. Forhåndsbetale inn summen. Tviler på at noen selger en vaskemaskin, og legger ved faktura.
brumma* Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Mener å huske at jeg kunne velge mellom visa eller faktura når jeg bestilte fra nettbutikken til Elkjøp (men mulig jeg husker feil. Bestilte så mye fra nett før jul...). Det er evt bare å prøve og se hva som kommer opp. Edit: Jeg har nok rotet ja. Man kan få faktura, men kun hvis man betaler med kredittkort. Endret 11. januar 2007 av brumma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå