Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du villet at din 40-årsdag skulle bli feiret?

Stille og rolig, feks en middag på en eksklusiv restaurant kun med din kjære

eller

full fest med alle dere kjenner med middag og fest

eller

noe midt i mellom?

Skrevet

Både og!

På selve dagen en middag med min kjære/de aller nærmeste. Behøver ikke være så eksklusiv restaurant.

Så ville jeg ha samlet venner og øvrig familie til en fest/samling til en helg.

Gjorde nemlig det jeg. Hadde 3 forskjellige feiringer. :mrgreen:

Skrevet

Hmmm. Hva slags fest hadde du da? Hjemme hos deg selv eller andre steder?

Skrevet

Var hjemme hos min søster. Hun har hus. Vi var 15-20 personer (husker ikke helt - er så utrooooolig lenge siden :kgblunk: ). Vi serverte gryterett og så var det drinker, skravling og litt dansing (ryddet ut salongen). Nå har jeg bursdag på sommeren så veranda og hage var også i bruk.

Ellers så har borettslaget her jeg bor et selskapslokale som jeg hadde tenkt å leie, men da var jeg avhengig av å skaffe overnatting til flere.

Skrevet

Jeg ville IKKE hatt noe overraskelsesfest i alle fall!!

Jeg tror jeg ville hatt fest med familie og venner, med servering av noe spiselig og fest ut i de små timer :)

Skrevet
Både og!

På selve dagen en middag med min kjære/de aller nærmeste. Behøver ikke være så eksklusiv restaurant.

Så ville jeg ha samlet venner og øvrig familie til en fest/samling til en helg.

Sånn vill jeg også ha hatt det.

Nå droppet jeg den dagen og feiret neste bursdag med brask og bram :ler:

Skrevet
Jeg ville IKKE hatt noe overraskelsesfest i alle fall!!

Helt enig. Jeg må vite om det. Jeg arrangerte selv festen jeg hadde.

Skrevet

jeg hadde VIRKELIG IKKE på noe vis likt å bli overrasket, bli ført inn i et rom der alle spratt frem lissom.... *grøsser*

heldigvis vet ale rundt meg dette :ler:

Skrevet

Jeg hadde satt pris på en overraskelsesfest.

Hadde vært glad for at vennene mine hadde villet gjøre det for meg.

Her i huset er det jeg som må ordne til alle bursdager. Har flere ganger sagt at det måtte vært deilig å bare være gjest i egen bursdag.

Skrevet

Jeg ble 40 i sommer! Jeg var lenge i tvil om hvordan jeg skulle feire dagen. Og om jeg i det hele tatt ville feire den. Gruet meg til å bli 40 nemlig! Mange av vennene mine ønsket seg en storstilt feiring med fest i egnet lokale. Men nå har jeg bursdag midt i fellesferien og de fleste var bortreist på selve dagen, og feiring i ettertid synes jeg ikke er noe, så da vurderte jeg å la dagen bli forbigått i stillhet. Men samtidig så var jo det litt trist. Så jeg valgte å gå ut å spise. Vi var 6 stk. og jeg ønsket å spise Tapas, så jeg og 5 nære og gode venninner satt i 4 timer rundt et bord og storkoste oss. De hadde pakker med, og hadde også ringt restauranten som stilte med champagne og roser på bordet! Koselig!

Jeg angrer ikke på at det ble en rolig feiring av dagen, eller rolig, det ble konsumert en DEL rødvin til maten så stemningen var tildels høy... uansett så hadde jeg en flott kveld og tror alle de andre også hadde det veldig bra!

Skrevet

Mange gode forslag. Jeg snakket litt med personen som blir 40 og h*n ville feire med nærmeste familie i hvertfall. Kanskje en kurvfest på egnet lokale, kanskje catering hjem, kanskje ut å spise ;) Mao. ikke bestemt seg enda.

Skrevet

Jeg tror jeg ville arrangert en liten tur sammen med nærmeste familie og venner jeg. F eks leid ett fyr hvor vi kunne overnattet alle sammen, eller kanskje en hytte på fjellet! Lagd en god opplevelse rundt det for alle sammen :)

Men *ikke* noen overraskelsesfest iallefall!

Skrevet

Jeg hadde absolutt ønska meg en stor fest med alle jeg er glad i. Med mye god mat og mange hyggelige folk. Det hadde jeg elska!!

Hadde for så vidt en slik fest da jeg ble 30, men ingen fra familien kunne komme (stor avstand og sykdom), og flere av de nærmeste vennene måtte melde avbud av forskjellige grunner, så dermed følte jeg det ble litt amputert.

• 17 år senere...
Skrevet
Sofia skrev (På 11.1.2007 den 9.39):

Jeg ble 40 i sommer! Jeg var lenge i tvil om hvordan jeg skulle feire dagen. Og om jeg i det hele tatt ville feire den. Gruet meg til å bli 40 nemlig! Mange av vennene mine ønsket seg en storstilt feiring med fest i egnet lokale. Men nå har jeg bursdag midt i fellesferien og de fleste var bortreist på selve dagen, og feiring i ettertid synes jeg ikke er noe, så da vurderte jeg å la dagen bli forbigått i stillhet. Men samtidig så var jo det litt trist. Så jeg valgte å gå ut å spise. Vi var 6 stk. og jeg ønsket å spise Tapas, så jeg og 5 nære og gode venninner satt i 4 timer rundt et bord og storkoste oss. De hadde pakker med, og hadde også ringt restauranten som stilte med champagne og roser på bordet! Koselig!

Jeg angrer ikke på at det ble en rolig feiring av dagen, eller rolig, det ble konsumert en DEL rødvin til maten så stemningen var tildels høy... uansett så hadde jeg en flott kveld og tror alle de andre også hadde det veldig bra!

Veldig fin måte å feire på dette da

Anonymkode: 04096...a9b

Skrevet

Jeg feiret ikke 40 årsdagen . Hadde ønsket men ønsket ingen i min familie søsken osv og valgte da å ikkecha for å slippe mye sure miner over at de ikke ble bedt.

Mannen hadde. Der leide vi lokalet  noen vi kjenner spilte til dans, serverte koldtbord og hadde det koselig.

Håper jeg feirer når jeg blir 50

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Veldig fin måte å feire på dette da

Anonymkode: 04096...a9b

Tråden er søtten år gammel…

Anonymkode: 994f7...5a0

Skrevet

Min 40 års dag var travel og hektisk, samme var min 50 årsdag i fellesferien i sommer også. 

Men slik er det å være idiot og måtte hjelpe større idioter med logiske ting selv en 5 åring evner å rette på. 

Hadde kost meg veldig om jeg var hjemme og kunne stelle i hagen.

Spist kjøttkaker som festmåltid med ektefelle og barn.

Neida, måtte varmes i mikrobølgeovn 01.30 på natta.

Anonymkode: 35187...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...