Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg pleier ikke bruke foundation, men kunne tenke meg noe som jevner ut huden og fargen de gangene jeg tross alt pynter meg litt. Det er viktig at den ikke tørker ut huden eller, som noen billigfoundationer ser ut til å gjøre - "avslører" tørre partier man ikke visste eksisterte. Den trenger ikke være ekstremt dekkende, jeg har ikke urenheter o.l, men den må jo gjøre jobben sin. Helst skal den også kunne kjøpes i de fleste parfymerier - jeg har lyst til å se produktet før jeg eventuelt bestiller fra nettet... Kan noen hjelpe meg?
Gjest Deception Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg kan anbefale to, som jeg selv også har: Color Clone fra Helena Rubinstein Perfect Touch fra YSL. Begge dekker lite, gir fin glød til huden, og burde passe tørrere hudtyper. Ingen av dem er matte. HR koster 365 (tror jeg), YSL koster 345.
kitekatt Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg pleier ikke bruke foundation, men kunne tenke meg noe som jevner ut huden og fargen de gangene jeg tross alt pynter meg litt. Det er viktig at den ikke tørker ut huden eller, som noen billigfoundationer ser ut til å gjøre - "avslører" tørre partier man ikke visste eksisterte. Den trenger ikke være ekstremt dekkende, jeg har ikke urenheter o.l, men den må jo gjøre jobben sin. Helst skal den også kunne kjøpes i de fleste parfymerier - jeg har lyst til å se produktet før jeg eventuelt bestiller fra nettet... Kan noen hjelpe meg? ← Jeg kan anbefale deg en god foundation fra Clarins. Denne bruker jeg når jeg skal punte meg, og jeg også sliter med foundations og tørre partier. Men ikke med denne. Den kjennes også veldig naturlig ut på. Ellers har Clarins også en farget dagkrem som er veldig god. den er bittelittegrann dekkende, og gir fin og jevn hud med glød.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Takk for svar Den fra Rubinstein har jeg tenkt på å teste ut før. Selger de Clarins på parfymerier? *litt grønn*
kitekatt Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Takk for svar Den fra Rubinstein har jeg tenkt på å teste ut før. Selger de Clarins på parfymerier? *litt grønn* ← Jada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå