Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er plaget med sår hodebunn. Jeg gikk til frisøren for å få noen tips om hva jeg skulle gjøre og ble rådet til å bruke SP ( System Professional) sensitive shampoo og sensitive lotion. Jeg har alltid pleid å vaske håret hver dag for jeg har veldig tjukt hår, og det føles møkkete hvis jeg ikke vasker det hver dag. Ihvertfall så ble jeg rådet til å vaske håret annenhver dag, men på de dagene hvor jeg ikke har vasket håret, blir håret litt fett og det begynner å klø som bare søren, og jeg får endel flass-Noe som er mer eller mindre borte igjen når jeg får vasket håret. Men derfor så syns jeg ikke det hjelper i det heletatt. Noen som har noen andre tips på hva jeg kan bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Det er en tråd om dette allerede, på Velvære-sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Ja jeg fant ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg har også brukt SP-shampoo en stund, og har også begynt å bli litt tørr i hodebunnen. Frisøren sa at det var flere som fikk dette problemet fordi SP-shampoene inneholder lanolin. Nå har jeg byttet til et annet merke, men har ikke brukt det i mer enn en ukes tid, så jeg kan dessverre ikke si noe om virkningen ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå