Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du også skal ha det til skjørt så hadde jeg valgt den fra Camper. Den hadde en nettere fasong og en penere avslutning øverst.

Har du prøvd begge støvlettene?

De er relativt like så jeg hadde nok prioritert den som kjentes best ut på foten.

Skrevet

Ville gått for Camper-støvlene. De var veldig nette og pene. De andre så litt mer klumpete ut. Camperene ser ganske klassiske ut, mens Bronxene ser mer trendy ut.

Skrevet

Jeg synes Bronx var de kuleste, men kanksje ikke til skjørt, spørs veldig hva slags skjørt du skal ha da! Jeg bruker BARE skjørt, aldri bukse og jeg synes Bronx var de fineste. Skal du ha vanlig svart skjørt, tror jeg i alle fall de ville piffet opp antrekket :)

Jeg har sånne "pirat støvler" jeg også (bare i semska skinn) og de bruker jeg til alle skjørtene mine omtrent. De passer til det meste i alle fall, de andre kan bli for kjedelige.

Skrevet

Jeg hadde valgt Bronx.

Skrevet
Siden du også skal ha det til skjørt så hadde jeg valgt den fra Camper. Den hadde en nettere fasong og en penere avslutning øverst.

Har du prøvd begge støvlettene?

De er relativt like så jeg hadde nok prioritert den som kjentes best ut på foten.

Enig.

Skrevet

Tusen takk jenter. Noen ganger hjelper det med andres blikk på ting. Jeg tror nok nå at jeg går for Camper, for de er nok penest til skjørt syns jeg. Til bukser er kanskje de fra Bronx finest, men jeg går egentlig veldig mye med skjørt for tiden, så da heller det mer mot Camper.

Dere er så greie at. :)

Skrevet

Synes også at den fra Camper var finest.

Skrevet

Hvor mye koster de fra Camper? Trenger pene hverdagsstøvletter til skjørt, og de er jo akkurat slik som jeg har lett etter!

Skrevet
Hvor mye koster de fra Camper? Trenger pene hverdagsstøvletter til skjørt, og de er jo akkurat slik som jeg har lett etter!

Den er nedsatt fra kr 1898,- til 1328,60 nå.

Skrevet

... og dessuten har Camper sinnsykt mye bedre lest enn Bronx-sko.

Skrevet
Den er nedsatt fra kr 1898,- til 1328,60 nå.

Telle på knappene... Lite penger i januar, men jeg har da Matercard...

Gjest Tittitt
Skrevet

Ingen av dem. Litt heler skader ikke. ;)

Men hvis du absolutt vil ha dem så for all del ikke gå for de fra Camper. *grøss*

Skrevet

Lite og bred hæl er svært praktisk, om ikke nødvendig, når man sitter i rushtrafikken i Oslo. Høy hæl da er døden... ;)

Skrevet

Det var ett var et med de fra Camper som jeg absolutt IKKE likte...

Hadde absolutt gått for de fra Bronx, de går da kjempefint til både bukser og skjørt synes jeg.

Skrevet

Jeg ville definitivt gått for Camper. De var kjempefine!

Skrevet

Jeg hadde også gått for Camper. De ser mye mer feminine ut enn støvlettene fra Bronx.

Løp og kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...