blå Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har funnet to støvletter som jeg liker. Skal bare ha en vanelig hverdagsstøvlett til å ha til bukser og skjørt på jobb og fritid, ikke noe ut på byn støvlett. Hvilken skal jeg velge??? Denne fra Bronx andre siden eller denne fra Camper andre siden
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Siden du også skal ha det til skjørt så hadde jeg valgt den fra Camper. Den hadde en nettere fasong og en penere avslutning øverst. Har du prøvd begge støvlettene? De er relativt like så jeg hadde nok prioritert den som kjentes best ut på foten.
Catzy Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Ville gått for Camper-støvlene. De var veldig nette og pene. De andre så litt mer klumpete ut. Camperene ser ganske klassiske ut, mens Bronxene ser mer trendy ut.
Rexina Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Jeg synes Bronx var de kuleste, men kanksje ikke til skjørt, spørs veldig hva slags skjørt du skal ha da! Jeg bruker BARE skjørt, aldri bukse og jeg synes Bronx var de fineste. Skal du ha vanlig svart skjørt, tror jeg i alle fall de ville piffet opp antrekket Jeg har sånne "pirat støvler" jeg også (bare i semska skinn) og de bruker jeg til alle skjørtene mine omtrent. De passer til det meste i alle fall, de andre kan bli for kjedelige.
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Jeg hadde valgt Bronx. ← Det hadde jeg også gjort.
Lourdes Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Siden du også skal ha det til skjørt så hadde jeg valgt den fra Camper. Den hadde en nettere fasong og en penere avslutning øverst. Har du prøvd begge støvlettene? De er relativt like så jeg hadde nok prioritert den som kjentes best ut på foten. ← Enig.
blå Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2007 Tusen takk jenter. Noen ganger hjelper det med andres blikk på ting. Jeg tror nok nå at jeg går for Camper, for de er nok penest til skjørt syns jeg. Til bukser er kanskje de fra Bronx finest, men jeg går egentlig veldig mye med skjørt for tiden, så da heller det mer mot Camper. Dere er så greie at.
Gjest niomi Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 Hvor mye koster de fra Camper? Trenger pene hverdagsstøvletter til skjørt, og de er jo akkurat slik som jeg har lett etter!
Karamba Skrevet 11. januar 2007 #13 Skrevet 11. januar 2007 Hvor mye koster de fra Camper? Trenger pene hverdagsstøvletter til skjørt, og de er jo akkurat slik som jeg har lett etter! ← Den er nedsatt fra kr 1898,- til 1328,60 nå.
ashera Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 ... og dessuten har Camper sinnsykt mye bedre lest enn Bronx-sko.
Gjest niomi Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 Den er nedsatt fra kr 1898,- til 1328,60 nå. ← Telle på knappene... Lite penger i januar, men jeg har da Matercard...
Gjest Tittitt Skrevet 11. januar 2007 #16 Skrevet 11. januar 2007 Ingen av dem. Litt heler skader ikke. Men hvis du absolutt vil ha dem så for all del ikke gå for de fra Camper. *grøss*
Gjest niomi Skrevet 11. januar 2007 #17 Skrevet 11. januar 2007 Lite og bred hæl er svært praktisk, om ikke nødvendig, når man sitter i rushtrafikken i Oslo. Høy hæl da er døden...
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #18 Skrevet 11. januar 2007 Det var ett var et med de fra Camper som jeg absolutt IKKE likte... Hadde absolutt gått for de fra Bronx, de går da kjempefint til både bukser og skjørt synes jeg.
brumma* Skrevet 11. januar 2007 #19 Skrevet 11. januar 2007 Jeg ville definitivt gått for Camper. De var kjempefine!
Gjest Sille Skrevet 11. januar 2007 #20 Skrevet 11. januar 2007 Jeg hadde også gått for Camper. De ser mye mer feminine ut enn støvlettene fra Bronx. Løp og kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå