viren Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei, sitter og prøver å finne ut av størrelsene på BHene hos Victorias secret, men kommer ingen vei. Noen steder står det at en europeisk C cup tilsvarer en amerikansk B cup, andre steder står det at C = C. Noen som har peiling? Hadde blitt veldig glad om noen kunne hjelpe meg!
emilippa Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har masse undertøy fra VS. Jeg bruker 34 C, og i norge bruker jeg 75 C. Synes de er ganske like i str som undertøy fra H&M.
Catzy Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Tror nok cup-størrelsen er rimelig det samme. Bruker D eller DD i Norge, og kjøpte to bh'er med D-cup på VS. De var nesten litt for snaue. (Men bh'ene var så fine at jeg måtte bare ha dem ) Så jeg tror du skal bestille samme cup-størrelse som du bruker til vanlig.
Arwen Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg måtte gå ned en størrelse i cupen da jeg bestilte derfra.
viren Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2007 Hmm, jeg får prøve meg på C cup, blir den for stor så kan jeg sikkert bruke den over sommeren når jeg skal være melkeku Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå