Ana Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Oops, det var visst mer jeg lurte på :oops: Jeg har en Canon BJC-250 fargeblekkskriver. Nå har jeg kjøpt et fargeblekk til den som passer til å skrive ut bilder med (BC-06). Men etter at jeg har satt den i og trykker på Skriv Ut, så kommer det opp at kassetten er feil. At jeg enten må skifte kassett eller endre driverinnstillingene (eller noe sånt, husker ikke helt nøyaktig). Har ikke peiling på hvordan jeg gjør dette! Noen som vet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 Fant dette på Canon sine sider... det er på dansk, men det er vel greit å forstå uansett. Adresse til siden: http://www.canon.dk/framesets/frameset_faq.htm -spørgsmål Ved udskrift kommer der en fejlmeddelelse om forkert farvepatron. -svar Kontroller indstillingerne Farvemodel eller Colour Model i printeren driveren. Dette gør du ved at gå fra Startknappen til Indstillinger og herefter videre til Printere. Klik med højre museknap på Ikonet med printerens navn. Klik på Egenskaber i listen du får op. Gå til fanen / . I indstillingen Farvemodel/ Colour Model findes tre alternativer. Sorthvid/ Monochrome skal være markeret hvis du har en sort, Highspeed patron i printeren (BC-02 eller BC-20). Vælg Farve/Colour hvis du har farvepatron installeret (BC-05 eller BC-21e). Fotofarve/ Photo Colour vælger du hvis du anvender en Fotofarvepatron (BC-06 eller BC-22). Altså, hvert alternativ i "Farvemodel" modsvarer en bestemt type af blækpatron. Kontroller ved skift af blækpatron at denne indstilling er korrekt. Hvis du har sat disse indstillinger via Start/ Indstillinger/ Printere, men stadig får fejlmeddelelse ved udskrift af dit dokument kan du kontrollere printerindstillingerne for dokumentet (f.eks. et Office-dokument). Vælg Udskriv i Arkivmenuen og klik på Egenskaber i dialogvinduet du får op. Her ser du et tilsvarende fanesystem. Kontroller samme indstillinger på / -fanen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå