Gulltopp Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Nyttårforsettet er å bli flinkere til å ha oversikt over hvor pengene blir av og vi skal føre regnskap. Har satt opp et budsjett/regnskap i excel, men det hadde vært fint om man kunne laste ned noe fra nettet evt bare fått noen tips til poster som bør være med + oppsett. Noen som kan hjelpe?
Gjest Landra Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hei! Dette My Webpage kan hjelpe deg! Lykke til! Endret 10. januar 2007 av Landra
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Ta en titt på hvordan Sifo har satt opp sitt budsjett. Gir en indikasjon på hvordan fordele. Dersom du ønsker å splitte noen av postene så gjør du det.
Gulltopp Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Takker, Landra og Persille Nå skal det bli orden i sakene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå