Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyttårforsettet er å bli flinkere til å ha oversikt over hvor pengene blir av og vi skal føre regnskap. Har satt opp et budsjett/regnskap i excel, men det hadde vært fint om man kunne laste ned noe fra nettet evt bare fått noen tips til poster som bør være med + oppsett.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Dette My Webpage kan hjelpe deg! Lykke til!

Endret av Landra
Skrevet

Ta en titt på hvordan Sifo har satt opp sitt budsjett. Gir en indikasjon på hvordan fordele. Dersom du ønsker å splitte noen av postene så gjør du det.

Skrevet

Takker, Landra og Persille :)

Nå skal det bli orden i sakene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...