Gå til innhold

Har du noengang avvist en potensiell partner pga stjernetegn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess

Har du noengang avvist en potensiell partner p.g.a at stjernetegnet ditt ikke matcher så bra med hans ?

Når du treffer en person du kunne tenke deg å bli bedre kjent med, er noe av det første du gjør finne ut hvilket stjernetegn han har ?

Jeg har aldri droppa noen pga stjernetegnet, men jeg sjekker tegnet hans uten at jeg henger meg opp i det som står der.

OG, til slutt, dere som er sammen med personer hvor stjernetegnene ikke er en heldig kombinasjon, hvordan går det ?

For mitt eget vedkommende fant jeg fort ut at det stemmer med hva som står i mitt og kjærestens stjernetegn, og det stemmer også at matchen nok ikke er helt heldig.

Men om det skulle bli slutt mellom oss og jeg skulle finne en ny interessant, så blir det vel litt drøyt å si at "Beklager du, men her må vi nok sette en strek fordi stjernetegnene våre er en uheldig kombinasjon"

Eller hva mener dere ?

Stoler dere fullt og helt på hva stjernene sier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Stjernetegnet er det siste jeg sjekker, hvis jeg i det hele tatt sjekker det!

Tok flere år før jeg visste hvilket stjernetegn mannen min er født i, vet ikke hvilket stjernetegn to av barna mine er født i.

Jeg er nok en reinspikka realist.

Lisa-Beth

:kul:

*what you see is what you get*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Måtte le litt da jeg så overskriften. Nei jeg sjekker ikke stjernetegnet på 1. daten. Men jeg har en gal tante og det 1. hun spør folk om (både kvinner & menn) er hvilket stjernetegn de har. :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper ikke en eventuell partner, selv om det ikke skulle stemme med stjernene. Jeg pleier faktisk å spørre om det, men bare for moro skyld :)

Syns det er for galt å bli helt styrt av stjernene, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt eget vedkommende fant jeg fort ut at det stemmer med hva som står i mitt og kjærestens stjernetegn, og det stemmer også at matchen nok ikke er helt heldig

Slik er det i mitt vedkommende også.

Jeg hadde nok aldri dumpa en fyr på grunn av dette, men man blir jo automatisk litt mer obs på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Ja Thea....blir for dumt å droppe en fyr pga det, men...jeg har jo erfart at dårlig match i stjernetegn iallefall i dette forholdet er en dårlig match, så det går jo an å ha det i bakhodet hvis-om-atte-når det går til helvete med oss og det står en ny stakkar for tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Både jeg og samboeren er tvillinger, men jeg har aldri sjekka om det er en dårlig kombinasjon eller ei..Og vi holder da fremdeles sammen, så noe bra må det ihvertfall være :ler:

Men jeg pleier å etterhvert finne ut av hvilket stjernetegn andre er, men jeg tenker ikke noe mer over det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

var sammen med en skorpion en gang (er skorpion selv) vi passer som hånd i hansken sånn etter stjernene ,men vi tok slutt .

jeg har nå blitt sammen med en løve og ut i fra stjernene skal vi inn gå en hel del komprimiss for å komme overens...

Vi har det bra vi,kan ikke si at det går silke mykt men det vi har det fint og jeg har aldrig vært sammen med noen som jeg passer så bra sammen med som han.

Er ikke fiksert på hva stjernene sier om eventuell partner og ikke partner,men leser for nyskjerrigheten skyld :)

Så lenge man kan fungere sammen og ikke de negative sidene over døver de posetive så går det vel greit sånn er det vel i de fleste forhold.

Elsker han jeg selv om vi er like sta og sterk i viljen og han drømmer seg vekk som en ekte løve og jeg prøver å hale han tilbake med din sjarm og mystikk (funker ikke alltid for drømme driften er sterk hos løver flest :roll: ) allt i allt så har vi det fint....

Noen ganger lurer jeg på om jeg skulle ha valgt ut i fra stjernene ,men nei ville ikke byttet han ut selv på en dårlig dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleyes Da kan jeg fortelle deg at to tvillinger går bra sammen :) Ut fra det jeg har lest da.

Ellers som noen har nevnt over her, kan jeg også fortelle at i mitt parforhold stemmer det med hensyn til stjernetegn om hvor godt vi passer sammen. Han er jord jeg er ild. Ild går sammen med andre ild-tegn og luft tegn. Ildtegn er : vær,løve og skytte. Luft er: tvillingen,vekt og vannmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Har seff aldri droppet noen pga feil tegn!!

MEN: Det har vært noen trender i mitt liv som er.. litt morsomme?:

Tvillinger: Jeg blir kjempefasinert av slike menn. De har egenskaper jeg beundrer og ønsker meg. Men jeg fungerer bare ikke sammen med tvillinger!! (ei heller tvilling-venninner er noen god kombinasjon, desverre, ) vi kommuniserer ikke, det blir missforståelser, tull & rot. Og tvillingene synes jeg er ganske merkelig (tror jeg)..

Jomfruer, derimot!!! Jomfrugutter har en tendens til å falle for meg. De syns jeg er passe ufarlig og søt, samtidig som jeg er litt spennende (i deres øyne)!! Jeg har et hav av sympati for disse ordentlige, renslige mennene, men de blir ikke så veldig "hvit ridder i rustning" for meg.

Vannmenner: Har hatt to kjærester som har dette tenget. (den ene er her enda)! De har noe av det jeg liker hos tvillingene ved seg, samtidig som de er mer tunet inn mot meg. (mer normaliserte i forhold til meg). mao passe spennende og passe forutsigbare!

Så må jeg skynde meg å føye til: Dette er ikke vitenskapelige, statistiske funn jeg har gjort, men heller naive tulle-observasjoner som muligens kan ha noe for seg, eller som rett og slett er sammentreff, selvoppfyllende profetier, etc etc. Men det er litt gøy da!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste en gang for mange år siden at Jomfruen passet ikke sammen med en Skytte! :sjarmor:

Men vi er fortsatt gift og uenighet er det lite av! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nej kan ikke sige jeg har droppet nogen kærester p.g.a stjerntegnet de var i selvom min x er krebs og vi kunne ikke sammen de to værste tegn sammen vædder og krebs som jeg har sagt før men det var nu af anden årsag det blev slut imellem os men må indrømme at vi havede ingen ting tilfelles andet end ungerne....

men da jeg i sin tid gik i skole for at lære at blive fotograf var der en fotograf som kun ville ha en elev hvis han/hun var født i vædderen hvis hun ikke kunne få en vædder ville hun ikke ha nogen overhoved, der blev nu godt leet på skolen og alle syntes at det måtte være en gammel esentrisk gammel dame som kunne finde på at sige sådanne, men hun var selv vædder og jeg kan se hendes point selvom jeg aldrig ville ansætte folk efter deres stjernetegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,

men det var en gang jeg burde ha gjort det.

Vi var helt feil for hverandre i alt en kunne lese om dette.

Tok oss noen år før vi fant ut at det stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kjempe opptatt av slikt da jeg forelska meg i gutter da jeg gikk på ungdomskolen. Da fant jeg ut at Tyren (som er mitt) passa sammen med Jomfru og Kreps (tror jeg det var) og synes det var kjempe spennende.

Når jeg ble litt eldre og forholdene ble seriøse har jeg aldri tenkt på dette i det hele tatt. Nå er jeg sammen med en annen tyr, og det funker sikkert ikke utfra boka, men vi har det helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emblas: Så morro, da er ikke jeg den eneste som har hatt slike tanker om menn og stjernetegn. Jeg har også tenkt over hvilke menn jeg faller for og det er menn som er født i tvillingene og krepsens tegn :) Men det fungerte aldri. Men ikke så rart, var min skyld da. Så det har vel ikke så mye med stjernetegn å gjøre. Liker også væren veldig godt. Blir tultrukket av de.

Litt pussig da, at det har vært de samme stjernetegnene liksom som disse guttene har gått inn under. Når det gjelder venninder går jeg ikke så bra sammen med andre som er født i løven. Blir bare bråk og krangel.

Ellers hadde jeg to bestevenninder før, har ikke nå lenger. De var jomfru og vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aldri droppa en gutt ut ifra stjernetegnet. er ikke det første jeg spør om.. selv om jeg alltid har undersøkt det når jeg har fått vite bursdagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri droppa noen fordi de "kunne" vært feil for meg, men jeg finner det ut fort og sjekker hvordan vi passer sammen for moro skyld

Jeg har også funnet ut av erfaring at jeg ikke passer sammen med væren.

Nå er jeg sammen med en jomfru og trives storveis med det.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...