Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at nå, kanskje etter tretten år alene, er jeg klar for å prøve igjen.

Så jeg meldte meg inn på finnenvenn.no.

Som kvinne trenger man ikke være registrert i mer enn femten minutter før innboksen er full.

Jeg svarte på en håndfull av henvendelsene... og én la jeg til og med inn på msn.

Men jeg fikser ikke det der jeg... no chance. De få jeg hadde litt kontakt med i to-tre dager før jeg slettet meg igjen var bare rare. Dårlige norskkunnskaper, skrivefeil, og/å feil i lange baner, merkelige setningsoppbygginger osv... jeg lurte på om jeg hadde kommet inn i en spesialklasse for tapere. Én sendte meg til og med en melding med spørsmålet: Er du ikke interessert? da jeg ikke hadde svart ham samme dag som han sendte en melding. Hallo.. det kan jo hende jeg gjør annet enn å sitte med hodet i den nettsiden hele tiden vel?

Han jeg la til på msn begynte plutselig midt i en samtale og sende meg bilder. Ikke av seg - av en bilmotor, Tiger Woods og kona hans, og en masse andre greier som bare var svada og som jeg ikke husker lenger engang. Jeg spurte ham hvorfor han sendte meg bildene. "Tidsfordriv, jeg bare erter deg" var svaret jeg fikk.

Erte? Humor? Sletta'n og blokkerte ham tvert og slettet profilen min hos finnenvenn.

Niks - jeg forblir alene, hvis dette er hva som finnes på markedet. Herremin :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks - jeg forblir alene, hvis dette er hva som finnes på markedet. Herremin  :overrasket:

Det kommer nok litt an på hvilket marked du leter på.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Ja, hvis en håndfull menn funnet tilfeldig på en dateside ikke holder mål, er det nok ikke noe å vinne på å bli kjent med flere eksemplarer av den andre halvparten av verdens befolkning ;)

Skrevet

Det er nok endel tapere på slike sider, men ikke gi opp. Hva med å forsøke Dagbladet Blink?

Skrevet

Du må gi d en sjanse da..gi d litt tid, tror nok det finnes mange merkelige og rare folk på slike nettsteder..men går det ikke an å søke på profiler da? prøv det og se på bildene,og les om dem..jeg fant vaffal kjæresten min på nett, og vi har vært sammen i 2.5 år og alt er helt topp:)

Skrevet

All medfølelse, mysan - prøvde meg selv på nett-dating en periode, men for meg funket det rett og slett ikke. :riste:

Men ikke gi opp - plutselig kræsjer du med drømmemannen på butikken! ;)

Skrevet

Du finner utrolig mye rart ute på nett, men oppi alt det her så er det noen ok menn. Det gjelder bare å ikke bruke så mye tid på resten av de.

Nå vet jeg ikke hvordan finnenvenn.no fungerer. Kan tenke meg at dere sender meldinger til hverandre. Bruk litt tid der. Takk pent nei til alle du skjønner ikke er noe for deg. Av 20 henvendelser så er kanskje 1 interessant og bare noen av disse igjen er du interessert i å møte IRL. Etter noen uker så vet du mer om hvordan du skal forholde deg til alle henvendelsene, hva som er viktig for deg og når du skal kutte ut. Bruk magefølelsen og intuisjonen din. Lag et standardsvar for alle du avviser.

Dersom noen trår over mine grenser, f.eks. vedr. sex så dropper jeg ut. Er også obs på hvordan vedkommende ordlegger seg. Siden første "møtet" er skriftlig så har ordene stor betydning. Dersom noen maser om veldig personlige opplysninger veldig tidlig så dropper jeg også ut.

Jeg var alene i 12 år før jeg fant en mann på nettet. Vi ble samboere. I dag er det over, men jeg er ikke skremt for det.

Ikke gi opp så fort da ;)

Skrevet
Ja, hvis en håndfull menn funnet tilfeldig på en dateside ikke holder mål, er det nok ikke noe å vinne på å bli kjent med flere eksemplarer av den andre halvparten av verdens befolkning ;)

Nuvel, jeg har møtt menn ute i den virkelige verden også, men... jeg finner dem fort kjedelige. Hyggelige, men kjedelige. Antakelig har jeg nok med meg sjøl :ler:

Det er nok endel tapere på slike sider, men ikke gi opp. Hva med å forsøke Dagbladet Blink?

ikke flere sånne steder. Var i noen uker registrert et annet sted også, match eller noe sånt... nei nei nei.. fikk fort nok der også.

All medfølelse, mysan - prøvde meg selv på nett-dating en periode, men for meg funket det rett og slett ikke. :riste:

Men ikke gi opp - plutselig kræsjer du med drømmemannen på butikken! ;)

Ja, jeg får nok heller satse på den varianten ;) Kommer drømmemannen dettene inn gjennom døra her, så er det fint, men jeg går ikke ut og leter etter ham. Niks.

Skrevet

Du sku gifta deg med tom, eller hva han het... Hadde ikke han mye penger og, a? Finn det en sån riking a! Jeg vil ha ny data :sur:

Skrevet
Du sku gifta deg med tom, eller hva han het... Hadde ikke han mye penger og, a? Finn det en sån riking a! Jeg vil ha ny data  :sur:

Skal du være elskeren da?

Og nyte godt av pengene?

Jeg spør siden det er hun som skulle ha giftet seg til pengene...

Skrevet

Helt enig i det du sier. Er så utrolig vittig hvor mange idioter det finnes der ute. Det skal ikke mer til en max 2 meldinger før jeg kan se at jeg og fyren ikke har noe som helst grunn til å kommunisere. Bare ignorer "rusket" som kommer inn, og ikke gi opp på grunn av de. Jeg syns uansett det er ganske morsomt med idioter. Perlene ligger der godt skjult, må nok bare lete litt.

Du virker i tillegg som en sterk og oppegående dame, som er klar over hva du vil ha. Det må nok litt til for å være mann nok for deg! Lykke til videre, og ta det hele med et smil, så dukker det sikkert opp noen når du minst aner det ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Og nyte godt av pengene?

:ler:

Unnskyld for at jeg ler, men Yme er sønnen til Mysan :tunge1:

(Skjønner at den der var vanskelig å forstå når du ikke visste det :))

Skrevet

Beklager så mye *rødmer*

Selv som gammel traver her så ante jeg ikke det.

Skrevet

Persille: Du er ikke den første som går på den blemmen... :rodme:

Skrevet

:ler: Skjønner hva du mener, mysan. Har ikke prøvd meg på datingside, men mens jeg var student og satt og ventet på lab-plass på kvelden så prøvde jeg litt chatting (før msn sin tid altså). Fri og bevare meg så mye rart som dukket opp.

En av dem endte jeg med å utveksle mailadresse med. (Hadde rimelig anoym skolemail). Fyren likte å lese, og det gjør jo jeg også. Faktisk virket han ganske normal - en stund. Men hver gang vi mailet så skulle fyren altså snakke om bøker - vampyrlitteratur..... Hvor bra høres det ut, liksom? :overrasket:

:ler:

Man kan si det slik at det ble ikke noe langt bekjentskap ;) .

Men for all del, har en venninne som nå er samme med sin nettdate på 4. året så det finnes da skikkelige karer der ute også.

Skrevet
Persille: Du er ikke den første som går på den blemmen... :rodme:

Godt å høre da.

Ble faktisk rimelig flau her.

Har jo selv en sønn som er i tenårene.

Han har bare å holde seg unna KG :ler:

Han får holde seg til andre fora.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Nuvel, jeg har møtt menn ute i den virkelige verden også, men... jeg finner dem fort kjedelige. Hyggelige, men kjedelige. [....]

Definer kjedelig.. ?

Gjest Tittitt
Skrevet

Hvorfor ikke prøve blink i stedet? Der er det folk i alle aldre. Rare folk finner man overalt. :ler:

Skrevet
Du sku gifta deg med tom, eller hva han het... Hadde ikke han mye penger og, a? Finn det en sån riking a! Jeg vil ha ny data  :sur:

Joda, han tjente bra da, og tjener bra nå... morsom var han også faktisk, men det manglet kjemi der, jeg hadde antakelig blitt møkk lei ham etter fire uker.

(Nå har han dessuten blitt litt for omfangsrik.. fått seg omfangsrik dame som sikkert lager mye god mat :ler: )

Og nyte godt av pengene?

Ja, denne fikk du jo svar på... Yme er jo ungen til mamman sin, hjemmeboende sådan.. som mor fortvilet forsøker å sparke ut i arbeidslivet... sukk ;)

Beklager så mye *rødmer*

Selv som gammel traver her så ante jeg ikke det.

Vel, det avhenger jo at du har vært i de trådene hvor det er blitt nevnt, og der har du vel ikke vært da

Definer kjedelig.. ?

Får meg ikke til å le. Ikke samme humorplatform. Så tynget av hverdagens kav og mas at galskapen har gått tapt.

Skrevet

Sjekk ut nettby, til og med pappa har registrert seg der, haha!

Æææh, bussen min går om 30 min, jeg må dusje.. Yme er slapp, han vekket meg ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...