Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bomma på gode hårbørster så mange ganger...enten er de for stive, for svake eller for dårlige rett og slett.Sist kjøpte jeg en hos frisr som skulle være ssååååå bra, men den skjærer meg jo i hodebunnen...

sukk. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt flere på Glitter. De er veldig gode til mitt tykke, lange hår...

Skrevet

Jeg er fornøyd med en stor, firkantet børste fra Body Shop.

Skrevet
Jeg er fornøyd med en stor, firkantet børste fra Body Shop.

Ja, den har jeg også. Veldig godt fornøyd med den. I tillegg har jeg en tilsvarende børste med villsvinbust. Veldig snill med håret, gjør det litt blankt og super til å fange småhår med.

Skrevet

Hvor har du kjøpt den børsten med villsvinbust?

- sliter også med småhår :frustrert:

Skrevet

Jeg bruker naturbust børste, som er kjøpt hos frisør. Litt dyr tror jeg, men kunne aldri ha brukt noe annet nå.. :)

Skrevet
Hvor har du kjøpt den børsten med villsvinbust?

- sliter også med småhår :frustrert:

Min er kjøpt i utlandet, men jeg lurer på om jeg ikke så noen børster med villsvinbust på Vita i julen. Det finnes nok i Norge også, men du må kanskje lete litt i parfymerier/hos frisør.

Veldig greit med villsvinbusten, for da kan jeg glatte på håret uten å ødelegge frisyren med å dra ut hår av hestehalen/flettea/knuten.

Skrevet

Kent AirHedz børsten er beregnet på langt tykt hår. De selges i Parfymelle parfymerier og noen utvalgte Estequie (eller hvordan det nå skrives)

Kommer i mange kule farger også:) Koster rundt 200kr.

Skrevet

Jeg har en billig en jeg og den får man silkeglatt hår av i alle fall.

Kanskje jeg er en av de heldige? :P

Men så lenge det er klumper på tuppen av børsten og hele ikke er laga av rein plastikk, er det vel bra, eller? :forvirret:

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med en børste jeg kjøpte på Body Shop, med "tre-aktige" pinner, funker som hodemassasje også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...