Bladlusa Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har noen sett parkett i mørk eik noe sted? Jeg har lyst på relativt mørkt gulv og lyse vegger på spisestua når vi en gang skal pusse opp, men merbau og slikt passer ikke så godt til mine arvede mørke eikemøbler. Blir for rødt. Hadde vært perfekt med mørk eik på gulvet også, men jeg kan ikke si jeg har sett det noe sted. Det er sikkert mulig å pusse, beise og lakke gulvet selv, men den jobben har jeg veldig lite lyst på! Hadde jeg allerede hatt en "pussemoden" eikeparkett hadde det vært annerledes, men vi snakker om å legge helt nytt gulv her... Noen som vet?
Gjest bada Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Gulvnett har i hvertfall. Endret 10. januar 2007 av bada
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Vi har den konjakklakkerte eikeparketten fra gulvnett. Vi har fått så masse skryt, og snekkeren som la gulvet var veldig imponert. Det eneste som jeg ikke er helt fornøyd med er hvor lett det blir riper og bulker i den, men det er kanskje typisk parkett? Billig var det også! (vi kjøpte på tilbud)
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Vi har den konjakklakkerte eikeparketten fra gulvnett. Vi har fått så masse skryt, og snekkeren som la gulvet var veldig imponert. ← Sikker på at det ikke var Brandy da Fant bare den og ikke konjakk...
Gjest Minimi Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Vi har en som heter golden eik. Den er kjempe fin!! men det blir veldig fort riper og alt driit syns, så egentlig burde jeg gått med støvsugeren hele tida.. kan godt maile deg ett bilde viss du vil se hvordan det ser ut i et rom. det er veldig likt som dette
Bladlusa Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Mye fint på Gulvnett! Tusen takk for svar! Godt å vite at jeg faktisk kan få tak i det jeg har lyst på, og slipper klare meg med "nestenløsninger". Edit: Går jo til og med an å få vareprøver, jo! Da er det ikke noe problem å bestille "på postordre" heller. Endret 10. januar 2007 av Bladlusa
Gjest Asti Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 (endret) . Endret 27. september 2017 av Asti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå