Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Hvor lagrer du bildene dine?

Inntil nå har jeg lagret dem på maskinen, med backup på cd (som egentlig skulle ligget et annet sted, men som ikke gjør det...;):sjenert: ), men nå tenkte jeg at jeg ville lage et fotoalbum på nett! :enig_anim:

Fant denne linken, og her er det masse å velge mellom... blir helt matt...:

http://www.startsiden.no/data_og_kommunika...atis_fotoalbum/

Finnes det ingen test av de forskjellige...?

Hvor lagrer du på nett? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kopier brent ut på cd og eksterne disker, i tillegg til at jeg bruker den som var nevnt øverst der. Album2.com

Skrevet
Jeg har kopier brent ut på cd og eksterne disker, i tillegg til at jeg bruker den som var nevnt øverst der. Album2.com

:Nikke:

Var inne og tittet der...fornøyd med Album2?

Skrevet

Jeg lagrer mine hos fotoknudsen, synes det er enkelt og greit, kjekt når jeg skal bestille opp kopier. Og så har jeg album der fra den tiden før digitalkameraet og, så har egentlig ikke vurdert noen alternativer.

Skrevet

Det største problemet med å lagre hos typisk fotobutikker på nett er at det som regel er litt krunglete å få tilbake bildene i full kvalitet dersom noe skulle skje. nå har ikke jeg testet alle, men ofte må man laste ned ett og ett bilde - og gjerne trykke et par ganger for å få det i full størrelse. Det kan bli en kjedelig jobb dersom det er noen hundre/tusen bilder som er lagret. Verdt å sjekke ut før man bruker noe slikt til backup :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...