Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo det har seg sånn at jeg har vert ssammen men kjæresten min i 1 år...ikke har jeg fått bursdagsgave,julegave eller 1 års gave..eller blomster.....mens det fikk derimot hans x i fleng....lurer litt jeg da....vi bor sammen ....syns det er rart....han sier han elsker meg.....men jeg vil da tro det er fler damer der ute som vil ha litt oppmerksomhet på slike dager?

så jeg er litt skuffet....for det er somregel det 1 året man er sammen som man har best minner fra....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke hadde fått noe oppmerksomhet på min bursdag eller til jul, og jeg hadde gitt han det, hadde jeg også blitt skuffet.

Er du flink til å gi han oppmerksomheter da?

Men må si meg Uenig i din siste setning. Har vært sammen med sambo i snart syv år, og det er absolutt ikke det første året vi har best minner fra. Jeg vil si at jo lengre mann er sammen jo flere minner har man klart å skape. Og de beste minnene for oss har kommet opp i gjennom, og de beste er absolutt ikke fra det første året.

Skrevet

ja jeg gav han full kroppsmasage på senter..og en ny koffert i bursdagsgave for det var det han trengte......ellers hjemme hender det jeg maserer anskiktet hans og napper bryn og duller...men det gidder jeg ikke nå lenger......

veit ikke hva jeg skal gjøre jeg......blir litt lei meg....føler at jeg ikke er så mye verdt liksom....

Gjest =tentacle=
Skrevet

Ikke noen bombe at gutter ikke alltid er så flinke på gaver, og kanskje til og med skipper det, men litt rart at han fikset det med forrige kjæreste og nå har ligget på latsiden. Vet du noe om hvorfor? Var det f.eks et pliktløp med henne? Det kan jo hende at hun opplevde akkurat det samme som deg i starten, og at hun begynte å hinte og evt si fra i klare ordelag at det er hyggelig å bli gjort litt stas på på spesielle merkedager?

Skrevet
ja jeg gav han full kroppsmasage på senter..og en ny koffert i bursdagsgave for det var det han trengte......ellers hjemme hender det jeg maserer anskiktet hans og napper bryn og duller...men det gidder jeg ikke nå lenger......

veit ikke hva jeg skal gjøre jeg......blir litt lei meg....føler at jeg ikke er så mye verdt liksom....

Har du fortalt han at det sårer deg da?

Kommunikasjon er viktig!

Gjest synseren
Skrevet

Er romantisk av meg, derfor hadde jeg nok blitt litt lei meg. Men jeg har jo forstått at slike ting ikke betyr så mye for menn som det gjør for damer.

Skrevet

Tror ikke du skal måle hans kjærlighet i hvor flink han er til slike romantiske ting, huske alle merkedager osv.

Folk er forskjellige. For deg er slike dager og markeringer viktig - så for deg er det lett å gjøre en hel masse ut av det. For han er det mindre viktig. tydeligvis. Men det er ikke sikkert at du er "mer glad i ham enn han er i deg" for det ;)

Skrevet

På tide å la han se og høre at du blir lei deg! Å gi samboern sin en gave til jul og bursdag har ingenting med romantikk å gjøre - det er vanlig høflighet det.

:klem:

Skrevet
På tide å la han se og høre at du blir lei deg! Å gi samboern sin en gave til jul og bursdag har ingenting med romantikk å gjøre - det er vanlig høflighet det.

:klem:

Enig i dette. Jeg ville rett og slett reagert veldig hvis kjæreste ikke ga meg noen ting til bursdag eller jul. Ærlig talt!

Skrevet (endret)

Jeg har lært opp igjennom årene, og passer alltid på å hinte masse om bursdagene i dagene før bursdagen min. :ler: Er ingen bursdagsperson, men dersom det ikke kom pakke i posten fra foreldrene mine og en liten oppmerksomhet fra samboer, ville jeg bli ytterst skuffet og lei meg...

I fjor fikk jeg tulipaner og nye sykkelbremser. Vi hadde ikke tulipanvase, så det måtte jeg kjøpe dagen etter, og sykkelbremser trengte jeg, men det var kanskje ikke så romantisk. Jo, også laget samboer en fantastisk tre-retter til meg. Han hadde gått tidlig fra jobb, slik at middagen var nesten ferdig til jeg kom hjem. :hjerter:

Endret av niomi
Skrevet

er ikke såå opptatt av å få ting....men en liten oppmerksomhet på hvertfall EN av de dagene hadde vert koselig...

Skrevet

jeg mener , selv om man har dårlig råd så mener jeg kællen har råd til no feks smykker påå hm...billig.....men neida....

Skrevet

Selv om eksen fikk gaver i fleng så kan det som noen nevnte være fordi han kjørte litt pliktløp - kanskje hun hadde lært ham at hun likte det og det, også kobler han ikke dette over til forholdet med deg?

Min erfaring er at mannfolk ikke tar et hint, de må ha det inn med teskje opptil flere ganger! Jeg fikk aldri blomster av samboer'n i begynnelsen da vi var sammen, men etter å ha kommentert hver gang jeg så en mann som bar på blomster at "jenta hans er jammen heldig, noe så romantisk" så skjønte han det, også troppet han opp på jobben hos meg med en stor blomsterbukett!

Nå vet han hvor mye jeg setter pris på sånt så han kjøper blomster til meg av og til, det trenger ikke å være noen spesiell anledning. Jeg synes faktisk det er mest koselig når jeg får en overraskelse på en vanlig hverdag. Selv setter han mest pris på at jeg lager en kopp te til han når han sitter foran dataen eller TV'en, eller at jeg masserer nakken hans.

Det kan nok hende at samboeren din må trenes opp til hva akkurat DU liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...