GoldenGlow Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hei! Hvor i oslo kan man finne en Vila butikk? Fant den kjempe fin kjole i bladet Woman, og nå må jeg ha den... Har lett i div butikker som har Vila her i vestfold, men finner den ikke her.. Den er hvit med noe mønster i gull/beige og sort, og sort "kryssknyting". Og den kostet kun 260,-!!! Finner ikke bildet på nettet.... Noen som har sett den, eller vet hvor jeg kan kjøpe den?
Gjest niomi Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Vila-butikk på CC Vest, om jeg ikke husker feil. Dessuten har de mye Vila på Neste Stopp. Forskjellig hva de tar inn fra butikk til butikk, så du må nesten oppsøke de ulike...
Bex Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Hei Gå inn på www.vila.dk. Velg "Vila shops" og trykk på Norge. Da får du opp oversikt over norske Vila-butikker. Ikke så veldig mange, men... Det er også mulig å kontakte kundeservice via nettsidene. Det pleier jeg å gjøre. Du kan jo evt finne telefonnumrene på gulesider, og ringe direkte for å høre om de forskjellige butikkene har den. Lykke til!
GoldenGlow Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk det skal jeg gjøre!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Jeg drar opp en gammel tråd istedenfor å starte ny, jeg. Noen som vet hvilke butikker som fører merket VILA i Oslo? Jeg vet det er en butikk på storo, men VILA pleier å dukke opp i så mange tilfeldige butikker, så jeg lurte på om noen vet om noen. Helst i sentrum
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Tippy i Smalgangen på Grønland. På Gunerius - butikken ligger ved siden av bakeriet ved inngangen vis-a-vis Oslo City.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Tippy i Smalgangen på Grønland. På Gunerius - butikken ligger ved siden av bakeriet ved inngangen vis-a-vis Oslo City. Er dette en egen VILA-butikk?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Er dette en egen VILA-butikk? Nei, det er det ikke. Det er vel bare den på Storo som er egen Vila-butikk i Oslo? Men de hadde en del Vila-plagg der da jeg var innom. Husker ikke hva butikken heter.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #10 Skrevet 20. februar 2012 Nei, det er det ikke. Det er vel bare den på Storo som er egen Vila-butikk i Oslo? Men de hadde en del Vila-plagg der da jeg var innom. Husker ikke hva butikken heter. Denne butikken er det.
Kirby Skrevet 20. februar 2012 #11 Skrevet 20. februar 2012 De har også ren Vila-butikk på Triaden i Lørenskog, ikke så langt fra sentrum (Oslo)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #12 Skrevet 20. februar 2012 hvorfor ikke bestille fra nettet? Vanskelig kropp, liker å få prøve først Denne butikken er det. Takk
Snop Skrevet 21. februar 2012 #13 Skrevet 21. februar 2012 De har masse fra Vila på Camilla Risøe på Byporten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå