Gå til innhold

Hjelp, frisøren min er borte! Jeg trenger ny...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frisøren min har altså sluttet i jobben sin, men håret mitt trenger desperat å bli klippet. Jeg er omsider ferdig med eksamen og er lei av å dasse rundt i joggebukse og håret i strikk!

Har noen av dere noen flinke frisører i Oslo å anbefale? Jeg lurte litt på å prøve "På håret" i Bogstadveien eller den nye frisøren i Theresesgate, nede ved Kaffebrenneriet. Erfaringer?

Synes det er skummelt å bare droppe innom en frisørsalong jeg ikke kjenner til på forhånd, for jeg har fått endel merkelige hårklipper opp gjennom årene. Har langt hår, så nå er det ikke snakk om den mest avanserte klippen, men jeg vil allikevel ha en frisør som gir det tilbørlig omsorg :ler:

Og ja forresten, si gjerne hvor mye det koster, for jeg er student og har ikke så fryktelig mye å rutte med for tiden. Håper noen kan hjelpe!! Satser på å bestille time i løpet av dagen eller å stikke innom for drop-in i morgen tidlig.

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte i all hast bestille frisørtime i Oslo og endte opp på "På Håret", de gjorde en meget god jobb og hyggelige folk der også.

Skrevet

Bare husk at det er en person som er dyktig. Ikke selve frisørsalongen.

Det har jeg smertelig erfart selv.

Skrevet

Da prøver jeg meg kanskje på "På håret" jeg da :) Rakk det ikke i dag, så.

Hvor mye kostet det å klippe håret ditt der, Antoinette?

Skrevet

Jeg anbefaler T35 i Theresesgate. De er kjempeflinke!

Skrevet
Jeg anbefaler T35 i Theresesgate. De er kjempeflinke!

Åja, er det det de heter? Har prøvd å se når jeg kjører forbi med trikken, men har ikke fått med meg navnet. Kanskje jeg skal prøve der! Hvor mye kostet det for en vanlig dameklipp der?

Skrevet

Studio Alf i Frognerveien. Spør etter Ivar. Han er virkelig kjempeflink!!!!

Og veldig hyggelig i tillegg!

Prisnivået er hverken mer eller mindre enn andre steder tror jeg.

Skrevet

Jeg husker ikke hva det koster for en klipp, men de har en nettside: her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...