LilleMika Skrevet 22. februar 2002 #1 Del Skrevet 22. februar 2002 Noen som har sett Steve McCurrys fotoutstilling south southeast i stenersenmuseet??? Det er noe av det beste jeg har sett!!!! Anbefales på det sterkeste!!!! Vakkert... rørende fotografier av mennesker. Perfekt fargebruk og geniale komposisjoner. Må sees!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2002 #2 Del Skrevet 22. februar 2002 Men ingenting overgår våre kunstneriske utskeielser! Bildet vi laget i går er noe av det beste jeg har sett i hvert fall Gleder meg til utstillingen vår "Prikken på stjernehimmelen, og geniet som oppfant det" åpner. Gratis inngang hvis man har med godteri til utstillerne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 23. februar 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 23. februar 2002 Hehehehe!!!! Hva med litt musikk i samme slengen??? Vi kan jo spille litt i bakgrunnen så publikum kommer i rett stemning??! Jaaa!!! Den dærre "jeg elzket deg...bla bla bla" sangen passer jo perfekt sammen med kunsten vår!! Dette bare MÅ bli suksess!! Johooo!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå