Gjest Borghild Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Jeg kom til 14 stk! Dæven! De er: Insolence fra Guerlain The One fra Dolce Gabbana Intense fra Hugo Boss Deep Red fra Hugo Boss Fantasy fra Britney Spears Toutch Of Pink fra La Coste Code fra Armani en fra Carolina Herrera jeg ikke husker navn på Ibiza Hippie fra Escada Paris Hilton Lèau De Issey fra Issey Miakey Crystal Noir fra Versace Max Mara Glow by J-Lo
Rexina Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har følgende: (bruker ikke alle) * Calvin Klein Euphoria * Elisabeth Arden 5th Avenue * DKNY Be Delicious * Elope (fake Calvin Klein Escape, men lukter helt likt. Elsker den ) Disse bruker jeg ikke: * Britney S. Fantasy (pynt) * Escada Rockin' Rio * Chacharel Amor Amor Eau Fraiche
Gjest StoreSky Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har to. Chloè -som jeg har hatt i 15 år ca. Pure Morning fra Marco Polo Rekker mer enn nok for meg, en litt tyngere og mørk lukt, den andre lett og lys!
GoldenGlow Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Bruker kun èn, Hypnotic Poision. men har 3 nå. Gucci Envy2, og Hypnose fra Lancome også. Hadde tusenvis før, men ga bort nesten alle når jeg fant "meg" Romance fra Ralph Lauren og Cashmeremist fra Donna Karan var favorittene før Dior`en
Gjest niomi Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Akkurat nå har jeg bare to, jeg. Bruker få dufter i hver periode, og prøver å bruke opp de jeg har før jeg kjøper nytt. Jeg har: -Angel Innocent -Lolita Lempcka
Gjest synseren Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har to parfymer: - Miracle summer, Lancome - Touch of pink, Lacoste Begge er lyse og lette.
Gjest Deception Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Rundt 40, tror jeg? De oppbevares mørkt og kjølig, og jeg har aldri opplevd at en parfyme har blitt dårlig.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Har telt 11 stk: Hypnotic poison fra Dior Dolce Vita fra Dior The one fra Dolce & Gabbana Euphoria fra Calvin Klein In Control fra Britney Spears Oh! De Moschino fra Moschino cKbe fra Calvin Klein (brukes ekstremt sjeldent) Aqua De Gio fra Armani En av Escadas sommerdufter, men brukes ikke Sun fra Jil Sander Miami Glow fra JLo ...og et par ukjente parfymer som jeg ikke lenger liker. Burde egentlig kastes.
Ginen Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Har Hugo Boss - "vanlig" Hugo Boss - Deep Red Hugo Boss - Intense Dior - J'adore Cacharel - Amor amor (eller hva den nå heter Cindy Crawford - Water (vant den i en konkurranse) Tror det var det? Er på utkikk etter ny! Endret 10. januar 2007 av Ginen
Gulphild Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Huff, jeg bruker nesten aldri parfyme. Er så lat. - Miss Dior Chérie fra Dior - Giorgio by Giorgio Beverly (edt) - Baby Doll fra YSL - Stella fra Stella McCartney (som jeg aldri har likt ) - Lolita Lempicka, den blå (edt) - Pure Poison fra Dior - Happy to Be fra Clinique (ikke åpnet) Har også 13 gratisprøver med parfymer fra forrige år jeg aldri har brukt. Gubbanoa, må begynne å bruke parfyme regelmessig.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 En fra Kenzo (L´Eau e.l) Noen gratisprøver Og noen gamle som jeg aldri bruker... Klarer nesten ikke bruke parfyme, synes lukta blir så tydelig, og liker stort sett ikke parfymelukt på andre heller, med mindre de har vært veldig heldige med matchen...
Gjest Skya Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Miami Glow, J.Lo Euphoria, Calvin Klein Dalissime, Salvador Dali L'eau D'issey, Issey Miyake Naomi Campell + diverse små prøveflasker og en adidasparfyme jeg aldri har brukt. Endret 10. januar 2007 av Skya
Sofia Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 Jeg oppbevarer parfymen min i kjøleskapet, der holder den seg frisk og god. Jeg har bare 4 stk Boss: Woman, til hverdags Boss: Deep red, til fest Burberry: London weekend, til hverdags Burberry: London, til fest Har brukt Boss en del, og er lei av den, så nå for tiden går det på Burberry, som jeg synes er nyydelig. Men når jeg ser hvor mange parfymer dere andre har, så skjønner jeg at jeg trenger å fornye meg selv litt..
dinamor Skrevet 10. januar 2007 #15 Skrevet 10. januar 2007 Hat tre forskjellige men bruker bare den ene av den, er nok litt kjedelig av meg
maristella Skrevet 10. januar 2007 #16 Skrevet 10. januar 2007 Har tolv stykker men bruker bare tre, så da er det på tide å rydde litt tror jeg. bruker to dufter fra Acqua Di Parma og Agent Provocateur Eau Emotionelle
Gjest Dallandra Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har tre stk. Ô fra Lancôme be delicious fra DNKY Lovely (tror det er det den heter), Sarah Jessica Parker Den siste er favoritten nå for tiden, den er utrolig lett og behagelig.
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2007 #18 Skrevet 10. januar 2007 jeg har en hel drøss, bl a hvit Tommy Girl og rosa Tommy Girl, Paris Hilton, Promesse, Escada og Cindy Crawford, for å nevne noen... Pluss at jeg har dilla på parfymekremer for tida, bruker da helst Boss, Britney Spears Fantasy eller Amour Amour (den røde)
Parfumfreek Skrevet 10. januar 2007 #19 Skrevet 10. januar 2007 Jeg trodde faktisk jeg hadde 60-70 parfymer, men nå har jeg telt: Det er "kun 58" Tror ikke jeg skal ramse opp alle, men det er bl.a 22 forskjellige fra Guerlain. Det er flere fra Caron, Gianfranco Ferré, Lanvin og Donna Karan. Ellers er det stort sett bare en fra hvert merke
Gjest Emera Skrevet 10. januar 2007 #20 Skrevet 10. januar 2007 Jeg har vel en tre-fire stykker, de står i kjøleskapet. Men jeg bruker nesten aldri parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå