Gjest Borghild Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Hvordan er denne? Jeg bruker normalt foundation fra dyre merker, men er litt nysgjerrig på denne. Har kombinert hud med noe kviser.
Rexina Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Den la jeg inn en tråd om her for noen uker siden, men ingen svarte, så jeg kjøpte den og nå kan jeg svare deg Uansett: Den er beregna for fet hud med urenheter, så om du har tørr kombainasjonshud (som meg) vil jeg ikke anbefale den. Men utenom det så liker jeg veldig godt konsistensen, de får en nydelig hud med jevn farge, som ikke skinner, men den dekker ikke spesielt godt over kviser, så du må ha en concealer ved siden av. Det jeg gjør er at jeg sover med en anti bleemish stick om natten (tea tree fra Body Shop), også tar jeg an ti bleemish concealer med farge på kvisene om dagen, så de tørker ut samtidig som de blir dekket over.. og så tar jeg på pure makeup. Maybelline har kommet ut med en anti spot concealer i samme serie. Har både pure foundation og pure anti spot, men disse kan jeg ikke bruke lenger selv tror jeg for den tørker ut litt for mye på huden min, men foundation er lett å jobbe med og den gir ingen kviser Du kan lese mer om den her på www.makeupalley.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå