Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Noen som har prøvd? Syns de ser litt spennende ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den svarte, for en sånn sexy 'sotete' effekt :ler: , men den bare svertet av opp under øyenbrynene. Så jeg måtte stadig gå å tørke det av, og legge på nytt lag.

Det endte med at jeg kastet den..

Skrevet

Åja de ja :) Nei jeg har ikke prøvd de, men jeg kunne tenkt meg den paletten for grønne øyne. Lekre farger i alle fall!

Gjest Borghild
Skrevet

Ja, nyyyyyydelige. Jeg MÅTTE bare kjøpe den selvom jeg har maaaaaaange fra før. Gleder meg til å prøve selvom jeg ikke har dreisen på å legge flere farger. Har bare brukt lysebrun/bronse jeg, aldri fler farger på en gang.

Gjest Borghild
Skrevet
Likte den i midten :) Kva ligg prisen på?

Ååååh jeg har alzheimer... Tror det var rundt 100 kr.

Skrevet
Ja, nyyyyyydelige. Jeg MÅTTE bare kjøpe den selvom jeg har maaaaaaange fra før. Gleder meg til å prøve selvom jeg ikke har dreisen på å legge flere farger. Har bare brukt lysebrun/bronse jeg, aldri fler farger på en gang.

Det er ikke så vanskelig som det ser ut :) Men riktige redskaper er et must. Bruk øyenskygge-koster for et bedre resultat.

Det du gjør er:

1) Legg den lyseste av de to pudderskyggene på hele lokket med en litt stor øyenskygge-børste.

2) Legg den mørkeste skyggen i globallinjen med en mindre børste, men ikke helt inn i øyenkroken ved nesa.

3) Legg higlighter (den lyseste (og øverste av de tre fargene) helt oppe ved brynbeinet.

Dette vil gi en fin look :) For tips om hvordan du legger flere farger på øyenskygge så gå inn på www.detnye.no og under skjønnhet. der kan du se noe som heter "JåleTv" og der viser en make up artist hvordan man legger det på så det blir fint.

Gjest Borghild
Skrevet (endret)

Ååååh, du er så snill Rexina! :klem: Tusen takk! Må prøve dette imorgen. Jeg bare sminker i vei og har alltid kun brukt en farge. Men syns det er sååååå fint med flere.

Endret av Borghild
Skrevet

Bare hyggelig :klem:

Men prøv, så skal du se at det ikke er så vanskelig som en skulle tro (gode børster finner du hos HM og Body Shop bl.a)

gi oss tilbakemelding på hvordan det går da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...