Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #1 Del Skrevet 13. februar 2003 Hei damer ! Er det vanlig at dere tar den i munnen på one n.s Sist jeg hadde one.n.s tok dama den i munnen etter å runka den litt jeg ble litt overraket at hun gjorde det har jeg ikke opplevd det før. Fantaserer om å ta en dame bakfra i f.. på one n.s.Er dere med på det viss dere blir spurt eller er det den misjonær stillingen som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 13. februar 2003 #2 Del Skrevet 13. februar 2003 1 gang har jeg hatt oralsex ved ons, tror ikke jeg har gjort det ved andre ons. Nei, kom på ett annet tilfelle også. Så to ganger har jeg sugd under ons. Liker best å kjenne og stole på personen jeg har oralsex med. Høres kanskje litt rart ut, men slik er jeg på det området. Ellers er det veldig sjeldent at misjonæren er den eneste stillingen som har blitt brukt. Beste ons jeg noen gang har hatt var med en fyr som rett og slett var "enkel" å gjøre alt med. Var litt rart, nesten som om vi kjente hverandre fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. februar 2003 #3 Del Skrevet 13. februar 2003 Nei...aldri "sugd" på ons......aldri blitt tatt bakfra heller på ons..... Kun "misjonær"..... Er også den typen som må være trygg og i "kjente omgivelser" for at jeg skal utfolde meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå