Gjest Catwoman Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Er inne på bokkilden... Paperback er vel pocket? Men hva er forskjellen på helbind og innbundet? Så ikke jeg bestiller noe galt. Vil ha bok med stive permer.
Nilma Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Helbind er så vidt jeg vet også stive permer, men i en litt "billigere" variant enn vanlig innbinding. For eksempel er for- og bakside trykket rett på selve permen, det er ikke omslag som på vanlige bøker. Jeg liker ikke pocketbøker, men kjøper like gjerne helbind som "ordentlig" innbinding.
Gjest Catwoman Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 ok. Så det er det som er forskjellen ja. Så lenge permene er stive så er det greit, pocketbøker er mye mer klønete å lese - de klapper sammen så lett.
Hobgoblin Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Og med helbind slipper man de teite smussomslagene! De blir alltid fillete og ser etterhvert stygge ut. Ut med smussomslagene, og frem for helbindet, sier nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå