Gjest Catwoman Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 SI at det ikke bare er jeg som klarer dette.... Tygde av en bit av et rugsprøknekkebrød - og i det biten går inn i munn klarer jeg å sette den på tvers og kjøre den spisse siden oppi ganen rett bak fortennene. Det silblødde, og nå har jeg et fint kjøttsår inne i munn. Hvordan er det mulig å klare sånt? :icon_mad:
Elodi Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 Auu! Stakkars deg! Kanskje knekkebrødpakken har stått urørt i skapet lenge og er fornærma på deg?
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Nope. Det er dessverre ikke bare du som klarer slikt. Kanskje vi burde gå over til grøt?
Crianza Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 He he. Har vært ut for dette ja Men knekkebrød er jo så knallsundt og godt, så jeg har tilgitt dem. Er helt avhengig av knekkebrød.
Gjest Catwoman Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Godt det ikke bare er meg da. Heldigvis gror ting fort i munnen, så nå er såret nesten borte. Har nemlig litt dilla på rugsprø for tiden, og har ikke tenkt å slutte å spise de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå