Kipa Skrevet 13. februar 2003 #1 Skrevet 13. februar 2003 hmmm, dette er merkelig. Forrige gang ble jeg lurt av den finurlige kroppen og trodde jeg hadde el en uke før, dette pga av at jeg hadde så murring i ryggen. Men så en uke etter dette kom de ømme puppene, og da forstod jeg at det var det som var el. Nå har jeg disse murringene i ryggen igjen og det er ca en uke til forventa el...Er det virkelig sånn at omtrent hele syklusen er det ett eller annet- er det ikke ryggen så er det puppene og så har vi jo den plagsomme mensen da.... :evil: - noen andre som har det sånn??
Kipa Skrevet 14. februar 2003 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2003 neivel..det er vel bare jeg som har det sånn da :blunke: En uke med ryggmurring...en uke med ømme pupper og en uke med mens -smerter- det er ikke bare moro å være kvinne...
Gjest Hilde K S Skrevet 14. februar 2003 #3 Skrevet 14. februar 2003 Du er ikke alene. Tror innimellom at det er noe alvorlig galt med hormonene. Noen ganger har jeg eggløsningssmerter i to uker........... Andre ganger nesten ikke merkbart ! Tror jeg aldri kommer til å skjønne akkurat NÅR dette hersens egget løsner.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå