Gjest Catwoman Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Tenkte å besitlle noe fra Bokkilden. Har lest til jeg finner deg og holder på med en bønn for Owen Meany nå. Hvilken bør jeg lese etterpå? Endret 10. januar 2007 av Catwoman
hjertesukka Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 "Enke for et år" og "Ciderhus-reglene"....(?)
Gjest *Fiona* Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 "Hotell New Hampshire" og "Den fjerde hånden" (tror jeg den heter).
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Garps bok. Den første jeg leste av forfatteren.
Gjest Talula Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 (endret) "Enke for et år" likte jeg godt. Endret 10. januar 2007 av Talula
Gjest Catwoman Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Takker. Ser ut som at jeg må lese alle bøkene i tur og orden da.
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Må ikke glemme Sirkusbarn! Men Siderhusreglene og Garps bok er best av de du ikke har lest. sånn objektivt sett.
pellegrino Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Garps bok. Den første jeg leste av forfatteren. ← Samme her. Det var Garps bok som gjorde at jeg begynte (les: fortsatte ) å lese bøker uten bilder. Den er ikke så verst, nei. Nå i ettertid vet jeg jo selvsat at det finnes mange andre bøker som er bedre skrevet enn akkurat denne. Anbefales likevel.
Tabris Skrevet 10. januar 2007 #9 Skrevet 10. januar 2007 Jeg liker veldig godt "Hotel New Hampshire".
Gjest Reven Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Det går ikke an å anbefale ei Irving-bok. Å anbefale dem alle sammen går derimot meget godt an.
Gjest *Fiona* Skrevet 10. januar 2007 #11 Skrevet 10. januar 2007 Garps bok, selvsagt, det var den jeg hadde glemt - visste det var to av dem som var i særklasse. Lenge siden jeg har lest Siderhusreglene, lest den et par ganger, samme med Garp og Enke for et år. Jeg må beundre forsøkene som er gjort på å filme Irvings bøker at de TØR. Den mest monumentale skuffelsen var Siderhusreglene, med en tafatt Tobey Maguire. Stakkarslig. Elsker Owen Meany, lo så jeg hylte. Skulle ønske han hadde skrevet mer, men da hadde han jo ikke vært John Irving. Glad Nick Hornby supplerer. Noen som kan anbefale liknende spesielle forfattere? (er ikke helt enig at man kan anbefale alle, ikke alle bøkene hans er like eminente).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå