Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skaffet meg en krølltang og jeg klarer ikke å bruke den! For det første lager den stygge "bulker" neders ved hårspissene. Dessuten brenner jeg meg på den hele tiden :roll: (den er stooor). Noen tips? Jeg lurer også på om det er best å rulle tangen oppover eller nedover, hvis det sier folk noe. Forholdsvis bra merke, kjøpt i frisørsalong. Så det er nok min skyld at det ikke blir noe bra resultat. Har så lyst på fine krøller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*bumpitibump*

enniwånn? :rosasmil: *smile pent*

Skrevet

Har akkurat samme problemet! De bulkene jeg får ødelegger alt. Har lyst til å ta et kurs i krølle håret eller noe slikt :ler:

Skrevet

Blir det bulker hvis du setter tangen så langt ute som mulig også? Det blir det ikke til meg.

For å unngå å brenne seg synes jeg det er best å rulle den "oppover", og med litt øvelse greier man å stoppe akkurat før man får vondt.

Skrevet

man må jo rulle den riktig vei da. da blir det ikke bulk uansett. blir ett sånn"brekk" i håret hvis man ruller fëil vei. ruller man det riktig trenger mn ikke ta alt det nederste håret i klemma

Skrevet
Blir det bulker hvis du setter tangen så langt ute som mulig også? JEPP! Det blir det ikke til meg. <-- heldige deg, hva er galt med håret mitt egentlig?

For å unngå å brenne seg synes jeg det er best å rulle den "oppover", og med litt øvelse greier man å stoppe akkurat før man får vondt. Logisk det  ;) , skal begynne å stoppe i god tid før

man må jo rulle den riktig vei da. da blir det ikke bulk uansett. blir ett sånn"brekk" i håret hvis man ruller fëil vei. ruller man det riktig trenger mn ikke ta alt det nederste håret i klemma Men hvordan ruller man det riktig da?

Skrevet

du må rulle samme veien som krølltangen går.... altså, du ser jo på tangen hvilken vei håret ditt ligger i tangen... jeg får heller aldri bulker.................... :sjenert:

Skrevet

practise makes perfect i guess.

takk for svar :icon_smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...