Sniff Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 Har skaffet meg en krølltang og jeg klarer ikke å bruke den! For det første lager den stygge "bulker" neders ved hårspissene. Dessuten brenner jeg meg på den hele tiden (den er stooor). Noen tips? Jeg lurer også på om det er best å rulle tangen oppover eller nedover, hvis det sier folk noe. Forholdsvis bra merke, kjøpt i frisørsalong. Så det er nok min skyld at det ikke blir noe bra resultat. Har så lyst på fine krøller...
Sniff Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2007 *bumpitibump* enniwånn? :rosasmil: *smile pent*
Mary_H Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Har akkurat samme problemet! De bulkene jeg får ødelegger alt. Har lyst til å ta et kurs i krølle håret eller noe slikt
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 Blir det bulker hvis du setter tangen så langt ute som mulig også? Det blir det ikke til meg. For å unngå å brenne seg synes jeg det er best å rulle den "oppover", og med litt øvelse greier man å stoppe akkurat før man får vondt.
Debra Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 man må jo rulle den riktig vei da. da blir det ikke bulk uansett. blir ett sånn"brekk" i håret hvis man ruller fëil vei. ruller man det riktig trenger mn ikke ta alt det nederste håret i klemma
Sniff Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Blir det bulker hvis du setter tangen så langt ute som mulig også? JEPP! Det blir det ikke til meg. <-- heldige deg, hva er galt med håret mitt egentlig? For å unngå å brenne seg synes jeg det er best å rulle den "oppover", og med litt øvelse greier man å stoppe akkurat før man får vondt. Logisk det , skal begynne å stoppe i god tid før ← man må jo rulle den riktig vei da. da blir det ikke bulk uansett. blir ett sånn"brekk" i håret hvis man ruller fëil vei. ruller man det riktig trenger mn ikke ta alt det nederste håret i klemma Men hvordan ruller man det riktig da? ←
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 du må rulle samme veien som krølltangen går.... altså, du ser jo på tangen hvilken vei håret ditt ligger i tangen... jeg får heller aldri bulker....................
Sniff Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2007 practise makes perfect i guess. takk for svar :icon_smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå