Gjest Gutta Boy Skrevet 10. januar 2007 #1 Skrevet 10. januar 2007 En dag i måneden nekter min kone å tilfredsstille meg. Hun skylder på tomatsausen. Samtidig sier hun at hun er sprengkåt, og at det ikke har noe med meg å gjøre. Hva er galt med mensensex? Min elskede har aldri prøvd det, hun har visst bare fått det for seg at det er klin umulig...
minienthe Skrevet 10. januar 2007 #2 Skrevet 10. januar 2007 for min del så er det direkte ekkelt å "bade i blod" men folk er forskjellige.
Wildy Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Søl er så sin sak. Men jeg blir øm i underlivet når jeg blør, så sex frister lite.
aline Skrevet 10. januar 2007 #4 Skrevet 10. januar 2007 Jeg føler meg bare rett og slett uapetittelig når jeg har mensen og uansett hvor kåt jeg skulle være (og ja, mensenkåt har ikkeno med mannen å gjøre for min del heller) så klarer jeg ikke å ha lyst på sex mens jeg blør. har heller aldri prøvd det, og har overhode ikke noe behov for å prøve det heller. Ikke alt trengs prøves føler jeg, vet om flere andre ting også som jeg opplever som uapetittelig helt uten å noen gang ha prøvd eller ha noe behov for å prøve.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Fordi det er utrolig kvalmt med alt blodet som skvetter og renner og drypper... Ikkeno' hokus pokus, egentlig!
Tutta24 Skrevet 11. januar 2007 #6 Skrevet 11. januar 2007 Ekkelt, ekkelt. Føler meg lite sexy når jeg har mensen, vil ihvertfall ikke ha sex!
Gjest Elfrida Skrevet 11. januar 2007 #7 Skrevet 11. januar 2007 Jeg har egentlig ikke noe i mot det, men jeg har veldig lett for å få soppinfeksjon og/eller urinveisinfeksjon hvis jeg har sex under mensen og det er mer enn nok til at jeg unngår det som pesten.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 En dag i måneden nekter min kone å tilfredsstille meg. Hun skylder på tomatsausen. ← Tilfredsstille DEG, forresten? Er det DU som får deg noe når dere har sex, eller DERE? Hallo... skjønner at det at hun er kåt ikke har noe med deg å gjøre, hvis du har den holdningen der!
aline Skrevet 11. januar 2007 #9 Skrevet 11. januar 2007 Tilfredsstille DEG, forresten? Er det DU som får deg noe når dere har sex, eller DERE?← *fniser* reagerte på den jeg og, men valgte å ikke si noe, siden jeg regner med at det enten av klønete formulert eller kun for å provosere.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #10 Skrevet 11. januar 2007 Tilfredsstille DEG, forresten? Er det DU som får deg noe når dere har sex, eller DERE? ← Hallo sier jeg også!!! Men tilbake til temaet, vi har sex i dusjen disse dagene.
Gjest glamourgirl Skrevet 11. januar 2007 #11 Skrevet 11. januar 2007 Ikke noe problem, hvis ikke han syns det er ekkelt.
minienthe Skrevet 11. januar 2007 #12 Skrevet 11. januar 2007 *fniser* reagerte på den jeg og, men valgte å ikke si noe, siden jeg regner med at det enten av klønete formulert eller kun for å provosere. ←
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 11. januar 2007 #13 Skrevet 11. januar 2007 Fordi lukten av blandingen av ketchup og pølse smaker FY!
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2007 #14 Skrevet 11. januar 2007 En dag i måneden nekter min kone å tilfredsstille meg. ← Hvis det bare er du som skal tilfredstilles så kan du vel ta saken i "egne hender"
Gjest niomi Skrevet 11. januar 2007 #15 Skrevet 11. januar 2007 En dag i måneden - luksusproblem, mann! For øvrig har vi sex under mensen, men da godt planlagt slik at jeg er nydusjet. Også blir det bare en kjapp en, da.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 11. januar 2007 #16 Skrevet 11. januar 2007 Jeg står som regel over, men kan hende vi gjør det de siste dagene hvis jeg ikke er for mørbanket. (jeg pleier som regel å hoppe over pga jeg blir så dårlig, så er ikke så ofte det skjer)
Gjest Vidvandre Skrevet 11. januar 2007 #17 Skrevet 11. januar 2007 Kan godt ha sex under mensen så lenge gutten vil det, og det ikke er på den værste dagen (med mindre det er i dusjen). Blod i senga er dessuten litt ulekkert.
Miracl3 Skrevet 11. januar 2007 #18 Skrevet 11. januar 2007 Alle dager er jo ikke like. så med de dagene hvor det er lite så hvorfor ikke. Og etter at jeg begynte med p-piller har jeg bare mensen et par dager, så det er ikke noe problem.
Colargol Skrevet 11. januar 2007 #19 Skrevet 11. januar 2007 Jeg står fint over fordi det rett og slett er ekkelt (og jeg er ikke alene tydeligvis) Og jeg har også det problemet med å skjønne hvorfor en en mann skulle like å sex med blod og slim?? Og jeg hadde nok "hatt mensen" hele året om jeg hadde møtt en mann som deg!
Helen Skrevet 11. januar 2007 #20 Skrevet 11. januar 2007 Vi har ikke sex når jeg har mensen fordi det er motbydelig og ekkelt. Det har skjedd at jeg har trodd jeg har vært ferdig med mensen, men så var jeg ikke det alikevel F.eks på bryllupsreisen, da fikk sengeteppet på hotellrommet noen røde merker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå